Bizim araçlarda 1. vitese geçiş biraz zor, tabi bu hareket halindeyken, dururken geçmiyosa bi sıkıntı var demektir, Debiriyajında sorun olabilir
fakat başıma gelen bi olayı anlatacağım, çoğu arkadaşları büyük masraflardan kurtarabilir. Seat cordobam vardı, 1.6 sr Golf motoru, şanzımanı da aynı, Araba 1. vitese çok zor geçiyodu, bazen 1 yerine 3e giriyodu, kaç kere ışıklarda stop ettirdim, sonra 2 ile kalkıyodum 1e geçmeyebilir diye, Rasgele tanıdığım emekli bu ustaya derdimi anlattım, adam şanslıysan ucuza yırtabilirsin dedi, vites körüğünü kaldırıp baktı, vitesi sağa sola oynattı boşluk vardı, bana da gösterdi vites koluna beyaz yuvarlak bi plastik parça sabitlenmiş adını bilmiyorum, yani demiri çevreliyo, o plastik aşınmış ondanmış fiyatı 50 TL, Usataya git ve bu plastiği değiştirmesini söylememi dedi, eğer vitese geçmiyo dersen şanzımana kadar indirirler dedi, Aynen öyle yaptım yenisini taktık ve tüm viteslere şıkır şıkır geçer oldu. Onu kendin bi kontrol et.
Araca gelince bi performans bekleme, şirketin 1.3 multijet aracında ışıklarda solda duruyorum fakat kendi aracımda en sağdayım, arkamdan bi clio, palio, albea sellektör yapınca zoruma gidiyo
Zaten aracımı değiştirirsem sırf bu hantallığı yüzünden olacak
Yakıta gelince, lpg'de en fazla 41 kuruş, en az 27 kuruş yaktı benimki.