Gönderen Konu: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi  (Okunma sayısı 19247 defa)

Çevrimdışı emirdede

  • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 99 GOLF MK IV AUT.
  • Şehir: Mersin
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #14 : 02 Haziran 2014, 12:22:54 »
ben kapışma için genelde belediye otobuslerini tercih ediyorum.  >:D

Logged

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #15 : 02 Haziran 2014, 13:08:25 »
Valla ya sizin araclarinizda bisey var yada siz gaza basamiyorsunuz. Arabalarimiz gidiyor deli gibi gidiyor hemde biraz yakiti goze alip yuksek devir cevirin motorlariniz sagirlasmasin. Klima konusundada dogru araci yoruyor hem kasa agir hemde klima acinca araba gaz pedali hissizlesiyor alt devirlerde. Ama ust devirlere cikincada klimanin bi etkisi kalmiyor.

Çevrimdışı by_tata

  • İleti: 434
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #16 : 02 Haziran 2014, 13:36:24 »
Murder`im sen sanirsam giden arabaya binmemissin :) Bu ayni golfun TDI olanina bir bin anlarsin ne demek istedigimizi :) Ozellikle 131 beygir olan 6 iler ;) Veya golf 5 2.0 tdi 140 beygir sen sec :)

Adamim, Polo hafiftir beygircikler yeter ona ziplamasi icin ;)

Murder, tabi hakli basarsak hep sonda olursa gaz pedali gidiyor arac. Ama arazi yollarinda ve rampalarda kalkis gercekten iskence ya. Yoksa 1. viteste basarsam feci pati ile kalkiyorum ama sonrasi husran oluyor. Cunku ibre 40-60km hizlari uzerinden gecerken o kadar yavas geciyor ki. Agir cekimde yani sanki...

NOT: Ama su da var yakit cok feci etkiliyor bizim araclari. Bazi benzinler resmen olduruyor arabayi.

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #17 : 02 Haziran 2014, 16:17:56 »
1.4tsi 140hp candır ;)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı by_tata

  • İleti: 434
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #18 : 02 Haziran 2014, 17:18:17 »
Ben baktim gitmiyor, bosuna seri kalkislar yapmaya calismiyim sakin sureyim dedim. Ama asiri sakin ve dikkatli sekilde. Sonuc olarak sehir ici tuketimim ekranda 8.9lt idi :) Nerdeyse sehirler arasi tuketim :)

Ama tabiki es gecilmesin asiri yuklenildiginde bircok arabaya toz yutturur. Ama toyota v.s hafif araclara zannetmiyorum. Ama cok mercedes gecmisimdir ben mesela kalkislarda;) Ya da en azindan geri kalmamis ayni hizada gitmisimdir.

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #19 : 02 Haziran 2014, 18:04:06 »
Ben genelde sakin kullanmaya çalışıyorum taa ki arkama cins biri gelip sıkıştırıncaya kadar :D

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #20 : 02 Haziran 2014, 18:28:03 »
Abi bindim giden arabaya da bindim ama standart bi araba icin gayet iyi gidisi cekisi falan mercedes c180 amg 1.6 turbo vardi onun performansini golf 1.6 atmosferikten beklemek olmaz 1.6 caddy var yeniler ara hizlanmalari kalkislari fazlasiyla seri ama 12 13 yasindaki motor bunlar yasitlariyla kasasi agir olan araclarla karsilastirildiklarinda gayet guzeller en iyisi degiller ama en kotusude degiller. Rampada devir cevirince araba banamisin demiyor gayet guzel gidiyor

Çevrimdışı Ali07

  • İleti: 228
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Seat İbiza Tdi
  • Şehir: Antalya
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #21 : 02 Haziran 2014, 20:22:19 »
Hayır kardeşim araç resmen gitmiyo, tamam uzun yolda belli bi km ye çıkınca sağlam gidiyo fakat ara hızlanmalar ve kalkışlarda güç müç beygir falan yok, araç gidiyo diyen arkadaşlar en basitinden bi 1.3 crdi hyundaylere, 1.3 multijetlere binsin bi baksın farka, ya da eskilerden örnek vereyim aynı model 1.6 civic lere bakın. Biraz durumumu düzelteyim sırf bu performans kıtlığından dolayı aracımı değiştirecem. Işıklarda gayet gazlayarak kalıkıyorum arkamdan eski kasa bi hyundai selektör yapıyo yol ver diye uyuz oluyorum.
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2014, 20:24:23 Gönderen: Ali07 »

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #22 : 02 Haziran 2014, 23:52:19 »
tam sentetik uygun numara yağa geçin, şanzıman yağını da değişim geldiyse uygun tam sentetik yağ ile değiştirin. mobil in castrolün sitesinde yağ bulucu var aracınıza uygun numara ve evsafta yağlar oradan anlaşılır. iridyum performans bujileri varmış ona birşey diyemeyeceğim ben kullanmadım, üç sene önce aldığımda motorsilk kullandım faydası oldu mu onu da bilmiyorum. golfün ağır olmasına gelince; benim aracın boş ağırlığı 920 kg+300 kg yolcu ve yük ile yani 1220 kg civarı ile geçen yaz uzun yola gittim, motorda ve şanzımanda tam sentetik yağ var başka numara yok. bu halde ara sıra yol durumuna göre yaptığım denemelerde çok aracı ektim. özellikle civic fd6 kasa ile yani bir önceki meşhur 1.6 125 hp lik araç ile otoban rampalarında yaptığım denemelerde o 125 civarı ben 135-140 civarı rampalarda geçtim gittim. işin sırrı düzde kaptırmak, düzde kaçla giderse benim keçi rampada da 5. viteste önüne araç çıkıp yavaşlamak zorunda kalınmazsa devir düşmeden gidebiliyor, siz de yağ durumuna odaklanın ve ondan sonra trafik güvenliğine dikkat ederek düzde kaptırın rampada en az bir fd 6 civic kadar tırmanacağını düşünüyorum.

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #23 : 03 Haziran 2014, 00:10:21 »
Belki inanmazsiniz belki soforlukleri iyi degildi kendimde cok iyiyim demiyorum  arabada 3 kisiyiz 75 kg bn 65 er kg de digerleri. Deli bi rampa var cikiyoruz 5 te cikiyorum 90 civari hizim arkamdan birisi dibime kadar girdi fiorino 5 ten uce cektim arabayi oda basmaya basladi bi ara burnunu yanimda gordum bastim oda basti sonra geriye dogru gitti yetisemedi birakmadi baktim hala basiyo biraktim adam deli olmustu bidaha yetisemedim arkasindan yok oldu gitti. Sonra bu yeni genis kasali corollalar yine rampada dibime kadar girdi en son cikan degil onceki kasa sanirim rampada cikiyorum 4 te 3 e cektim oda basiyor bende basiyorum oda gecemedi rampadasonra biraktim basmayi oyle gecti. Antalya isparta yolunda dedigim yerde. Yalanim yok yazdiklarimdada abartimda yok yol bilgisayarinda ortalama 9.6 lt gozukuyordu basmadan once 6.8 lt ydi.

Çevrimdışı by_tata

  • İleti: 434
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #24 : 03 Haziran 2014, 09:06:32 »
* tam sentetik yag
* bujiler
* iyi yakit

gercekten bu unsurlar cok onemli ve araci canlandiran faktorler tartismasiz.

Bu arada arkadasim sanzımanda da mi tam sentetik yag oluyor ? O sanirsam daha once pek gundeme gelmemisti. Bir fark oluyor mu gerci yemisim farkini varsa koyariz :)

Çevrimdışı M.emin

  • İleti: 86
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #25 : 03 Haziran 2014, 11:05:30 »
ne arabanın ne motorun suçu yok.suç Devlette bu ÖTV KDV yle çok bineriz 15 20 yaşlarındaki arabalara napsın araba yaşlanıyor kardeşim. Binek hayvanının bile bir ömrü var sonra ya suçuk olur yada ölür gider.

yurt dışında kişi başı milli geliri 50 bin dolar olan ülkede  golf 4  400 eurolardan satılırken Kişi başı 10 bin dolar Türkiye'de  20 bin liraya satılıyor hatta devlet son zamanda o kadar abarttı ki %180 ötv alır oldu arabanın fiyatı 100 bintl yse 180 binliralık vergiyle nerdeyse 300 bine mal oluyor yanı devlet aynı arabadan 2 tanede bana alacan kardeşim yoksa nah binersin bu arabaya diyor  ;D




Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #26 : 03 Haziran 2014, 11:06:38 »
* tam sentetik yag
* bujiler
* iyi yakit

gercekten bu unsurlar cok onemli ve araci canlandiran faktorler tartismasiz.

Bu arada arkadasim sanzımanda da mi tam sentetik yag oluyor ? O sanirsam daha once pek gundeme gelmemisti. Bir fark oluyor mu gerci yemisim farkini varsa koyariz :)

Bence motordaki kurum birikimi de performansı doğrudan etkiliyor. Düzenli aralıklarla Carbon Clean işlemi yaptırılarak performans ve motor ömrü korunabilir. => http://carboncleanturkiye.com/
=> http://www.otohaber.com.tr/Servis/Bakim/2013/03/08/gizli-dusman-karbon
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı golf3antep

  • İleti: 201
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.6 AKL Motora Klimanın etkisi
« Yanıtla #27 : 03 Haziran 2014, 11:25:49 »
Hayır kardeşim araç resmen gitmiyo, tamam uzun yolda belli bi km ye çıkınca sağlam gidiyo fakat ara hızlanmalar ve kalkışlarda güç müç beygir falan yok, araç gidiyo diyen arkadaşlar en basitinden bi 1.3 crdi hyundaylere, 1.3 multijetlere binsin bi baksın farka, ya da eskilerden örnek vereyim aynı model 1.6 civic lere bakın. Biraz durumumu düzelteyim sırf bu performans kıtlığından dolayı aracımı değiştirecem. Işıklarda gayet gazlayarak kalıkıyorum arkamdan eski kasa bi hyundai selektör yapıyo yol ver diye uyuz oluyorum.
bu akl bu kadar kötü mü?
olursa alman olsun.