Gönderen Konu: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru  (Okunma sayısı 23401 defa)

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« : 19 Haziran 2014, 14:10:16 »
2001 model Golf4 Trendline ile olan 3 senelik birlikteliğimiz sona erdi. Artık yolumuza 2009 model Golf 6 1.6 Trendline ile devam ediyoruz. İlk izlenimler mükemmel. Araç çok konforlu. Gaz pedalı tepkileri fena değil. Golf4 ten daha seri çünkü torkta ve şanzıman oranlarında küçük değişiklikler var.

Birkaç küçük sorum var.Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.

1) Araca hız sabitleyici taktırmayı düşünüyorum.Hatta kesin taktıracağım çok keyifli ve konforlu olacağı kanısındayım. Ama cruise control kolunu nerden en uyguna tedarik edip montaj yaptırabilirim? alibaba.com sitesinde çok uygun fiyatlar var acaba parçalar orjinal ve güvenilir midir?

2) Panjura ve alt ızgaraya Comfortline lardaki gümüş çıtalardan yapmak istiyorum. Daha önce diğer bir forumda görmüştüm. En iyi görüntüyü sağlayacak çıtaları nereden alabilirim?

3) İstanbulda mühürlü APP plaka yapan bildiğiniz bir yer var mı?

4) Araca yakında ATİKER LPG taktıracağız. Bir siyah enjektör muhabbetidir gidiyor. Bir de ATİKER GOLD diye daha iyi bir model çıkmış. Bu konularda bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.

Herkese iyi sürüşler.
CRAFTER TDI 163 ps

Logged

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #1 : 19 Haziran 2014, 21:47:28 »
Öncelikle tekrar hayırlı olsun.

1)enderelektronik.com.tr

2)Ben olsam eBay'de arardım.

3)Emniyetin anlaştığı yerde, kendi boyanızı götürüp yaptırırsanız güzel oluyor.

4)Yanlış anlamayın ama LPG'de Atikerin kaliteli olduğunu düşünmüyorum. Kullandıkları yazılım ve enjektörlerinden dolayı. Gold serisinde de enjektörler değişiyor donanımhaber de konusu vardı bir araştırın isterseniz. Prins marka taktırmanızı tavsiye ederim hem de 9 taksit kampanyasından yararlanabilirsiniz.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı okaykay_1

  • İleti: 872
  • okay kaygusuz
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 1.9TDİ + yazlım mk4
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #2 : 20 Haziran 2014, 17:37:08 »
aynen güzelim arabayı mahvetme bencede atiker tırt ya brc yada prınss
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #3 : 23 Haziran 2014, 13:00:39 »
PRINS aşırı pahalı bir kit.  :o Bir LPG kitine bu parayı vermek bence gereksiz.2012 model A3 e falan biniyor olsak düşünürüz ama 2009 Golf için bence gereksiz. ATİKER'i 2 araca taktırdık kullandık hiçbir sorun yaşamadık. Ben bizzat 2 arkadaşımın aracına taktırdım tık demedi. Çok memnunlar. :tamamdir Bence ATİKER için fazla önyargılı yaklaşıyor bir kısım kullanıcı. İyi bir işçilikle çok iyi sonuçlar veriyor.
« Son Düzenleme: 23 Haziran 2014, 13:01:33 Gönderen: ilGhiNC »
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı okaykay_1

  • İleti: 872
  • okay kaygusuz
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 1.9TDİ + yazlım mk4
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #4 : 23 Haziran 2014, 13:21:47 »
PRINS aşırı pahalı bir kit.  :o Bir LPG kitine bu parayı vermek bence gereksiz.2012 model A3 e falan biniyor olsak düşünürüz ama 2009 Golf için bence gereksiz. ATİKER'i 2 araca taktırdık kullandık hiçbir sorun yaşamadık. Ben bizzat 2 arkadaşımın aracına taktırdım tık demedi. Çok memnunlar. :tamamdir Bence ATİKER için fazla önyargılı yaklaşıyor bir kısım kullanıcı. İyi bir işçilikle çok iyi sonuçlar veriyor.
valla benm arabada takılı ben bilseydm almazdım haa sıkıntı varmı yok ama sadece göstergesi ve simit tüp takılı oldugu için biraz ısınamadım hala
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #5 : 23 Haziran 2014, 15:00:03 »
Daha önce 2001 golf, 2003 corsa, 2002 borada atiker lpg mevcuttu. En ufak bir sorun yaşamadım.şuan kullandığım polo aracımda da brc var. Brc den de hiçbir sorun yaşamadım. Bence en uygun fiyatlı olan atikeri gönül rahatlığı ile iyi bir usta olması kaydesiyle taktırabilirsiniz.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #6 : 23 Haziran 2014, 16:11:48 »
Hocam şimdi BRC ve Prins ile Atiker kıyaslanamayacak markalar. Bunları kıyaslama Cherry ile Audi'yi kıyaslamaya çalışmak olur.

Piyasada şuan sadece iki tane üretici elektronik pistonlu enjektör kullanmakta biri Prins diğeri de BRC. Bu iki markanın dışında tüm markalar selenoid valfli enjektörler kullanmaktalar.

Düzeltme:
KitMTM markası da elektronik enjektör kullanıyormuş. Prins ile aynı marka Keihin enjektör.

Enjektörler araçların lpgde doğru çalışması için en önemli parçadır, Lpg enjektörlerindeki en ufak aksaklık araçların çalışmasına olumsuz etkide bulunacaktır.Örneğin motorun doğru çalışabilmesi için her silindirde eşit ateşleme ,eşit sıkıştırma ve eşit yakıta ihtiyaç vardır ; bunlardan biri eksik olduğunda motor doğru çalışmayacaktır.Lpg sistemi takılı araçlarda meydana gelen yakıt şikayeti,rolantide sarsıntı ,ani gaza yüklenmelerdeki teklemelerin temel nedeni de lpg enjektörlerinin doğru çalışmamasıdır.Piyasadki hemen hemen tüm markaların (PRİNS ve BRC Hariç) enjektörleri selenoıd valflidir ; enjektörün içinde bulunan yaylar belirli bir süre sonra sertliğini kaybediyor ve ilk günkü yakıt püskirtme oranları değişiyor ,ayrıca bu enjektörler yüksek devirlerde istenilen hıza yetişemediği için sürekli açık kalıyor ve gereksiz bir yakıtı yanma odasına püskürtüyor; bu ise hem bize yakıt şikayeti olarak hem de yüksek devirlerde istenilen oranda gazın yanma odasına püskürtülemediği için motor ömrümüze olumsuz etki ediyor.
« Son Düzenleme: 23 Haziran 2014, 23:13:29 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #7 : 23 Haziran 2014, 16:28:42 »
Fiyat olarak Prins fazlasıyla pahalıymış. VSI 2 sistemi 2.750 ₺ taksitli fiyat.

Bence bu durumda takılabilecek tek marka BRC. 10 taksit fiyatı 1.700 ₺.

Bu arada Prins'in sitesinden baktım Silverline sistemin fiyatı 2.190 ₺. VSI 2 sistemi ile tamamen aynı parçaları kullanıyormuş, tek farkı enjektörleri Keihin yerine Prins'in kendi ürettiği enjektörler. Bu da fiyat avantajı sağlıyor.
« Son Düzenleme: 23 Haziran 2014, 17:38:34 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #8 : 23 Haziran 2014, 16:34:05 »
Golf 6'ya BRC yakışır bence hiç atiker gold mold siyah kırmızı karıştırma.. Araç hayırlı olsun fotoları da bekliyoruz.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #9 : 23 Haziran 2014, 22:36:09 »
Prins ve telefeksi atikerle kıyaslamadım zaten. Biri 900 diğeri 2900. Arkadaşın aldığı golf 6 zaten prinsi gerektirecek bir motor değil. Bildiğimiz 1,6 102 ps hitler motorumuzun makyajlısı. Şuan brc kullanan, 3 defa atiker ve bir defa da lavato taktırıp kullanmış biri olarak bence lpg prins+telefeks ve diğerleri olarak ikiye ayrılır. Bu iki marka dışındakiler aşağı yukarı aynı kalitede.

Yeni gold serisi de


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #10 : 23 Haziran 2014, 23:11:09 »
Prins ve telefeksi atikerle kıyaslamadım zaten. Biri 900 diğeri 2900. Arkadaşın aldığı golf 6 zaten prinsi gerektirecek bir motor değil. Bildiğimiz 1,6 102 ps hitler motorumuzun makyajlısı. Şuan brc kullanan, 3 defa atiker ve bir defa da lavato taktırıp kullanmış biri olarak bence lpg prins+telefeks ve diğerleri olarak ikiye ayrılır. Bu iki marka dışındakiler aşağı yukarı aynı kalitede.

Yeni gold serisi de


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sizce LPG kitinin kaliteli olması ne demek ?
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #11 : 24 Haziran 2014, 00:38:36 »
Sizce LPG kitinin kaliteli olması ne demek ?
Sorun çıkarmaması demek...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #12 : 24 Haziran 2014, 00:55:03 »
Edincol arkadaşım, ben brc ye kötü demiyorum. Aldığım araçta da şuan keza brc takılı. Gayet sorunsuz. Diğer 3 aracımda da atikeri kullandım kmlerce sorunsuz bir şekilde. Atiker memleketin malı, bir Türk markası. Ve ben ona güvenmek istiyorum. Fiyat performans olarak iyi bir sistem olduğunu düşünüyorum. Hollanda malı Prinsi prins yapan da senin de bildiğin gibi keinen japon enjektör kalitesidir. Muhakkak bir atiker o kalite seviyesinde değil. Ama olmamasının da bir sıkıntısı yok. Dolayısıyla 2900 prinse yada 1750 Tl brc ye vermek yerine 1000 TL ye atiker, daha iyi olsun isteniyorsa da gold sistem atiker taktırmak, biz kullanıcıların atikerin kendini daha da geliştirmesine olanak sağlamaz mı? Bir yanlış anlaşılmaya mahal vermek istemem. Ahkam kesmek hiç istemem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı Frequency

  • İleti: 585
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Skoda Fabia HTP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf 6 ile Yola Devam - Birkaç soru
« Yanıtla #13 : 24 Haziran 2014, 09:48:27 »
Bence de lpg kitinin markasından daha önemli olan araca uygulamayı yapan ustanın bilgi, tecrübe ve iş kalitesidir...nice prins, brc taktıran arkadaş gördüm ki, çekiş, tüketim, düzensiz çalışma, arıza tekrarı, yazılım, vs..vs... 2-3 haftada bir sanayiye abone oldular...arabalarını satarak kurtuldular...
işçilik diyorum son olarak.
D Ü N Y A L I L A R D A N  TİSKİNİYORUM  (g.o.r.a)