ilk linkteki de 180TL. geliyor fiyatı ayrıca Amerika dan...nasıl orijinal olmaz hayret diğer ilanların hepsi chine merkezliydi fiyatları da ucuzdu.uzaktan bakınca yeni anladım.orjinalin siyah plastiği parlak replika olanın soluk renkteymiş.K&N filtre kullanmam yağlı filtre sevmiyorum.yıkama sorunu oluyor sonrasında özel spreyi ile yağlamak falan uzun iş.
Vallaha ilk linkteki ürünün resminde sanki photoshop kullanılmış gibi geldi o yüzden bana pek güven vermedi. O zaman size 3. öneri olarak simota diyorum. Türkiye fiyatları da gayet uygun. Orjinalini İzmr'de gördüm bana kaliteli gibi geldi. Tabi bunun da replikaları piyasada cirit atıyor. Ama bildiğim akdarıyla simota'da yağlı filtre (emin değilim ama öyle hatırlıyorum).
Türkiye şartları malum, yollar toz toprak. Orjinal filtre 5bin km sonra kararıyorsa açık filtrelerin kesinlikle orjinal kullanılması lazım. Özellikle yağlı filtre kullanılması taraftarıyım çünkü yağlı açık filtrelerin, filtreleme işlemini daha iyi yaptığı testlerle onaylandı.Ama tabi karar sizin ben sadece fikrimi söyledim..
Aslında filtre kadar önemli olan bir konu da boru kitinin ısınmamasını sağlamak. Her ne kadar önden soğuk hava çekecek şekilde ayarlasak da motorun sıcaklığı ile borular ısınıyor. İşte benim de en büyük sorunum bu.