FSI aşırı doldurmasız bir motordur. TSI ise bir turbo ve kompresör ile aşırı doldurmalı olarak çalışmaktadır. FSI da motora hava pistonun aşağı doğru olan hareketiyle girerken, TSI da hava turbo ve kompresör yardımıyla alınır. Bu sayede silindir içine daha fazla karışım alınabiliyor ve 1.4 motordan 160 bg gibi güçler elde edilebiliyor. Bu motorlar klasik benzinli motorlardan farklı olarak yakıtı subap arkasına yada emme monifolduna değil direk olarak silindir içine püskürtüler bu sayede hem volumetrik verimin iyileşmesi sağlanır hemde buji çevresinde zengin karışım elde edilerek alev hızı arttırılır, silindirin diğer kısımlarında fakir karışım kullanılarak ortalamada fakir bir karışım kullanıldığı halde alev hızı düşmemesinden dolayı vuruntu problemi olmadan klasik motorlara oranla verimli bir şekilde çalışırlar.
TSI: Twincharget Injection
FSI: Fuel stratified injection
sen bakma milletin yorumlarına bilende bilmeyende konuşuyor.sen o motoru üreten mühendisten daha fazla biliyosan çizimini sen yap de kötü diyenlere. haa şu var
lpg takacaksan tabiki çok uyumlu değil.ama benzinli kullanacaksan şiddetle tavsiye ederim. biz millet olarak teknolojiye herzaman karşıyız.velesbite bile senelerce şeytan icadı demiş bi toplumuz.ama teknolojisizde yapamayız.80 yaşındaki insanın elinde cep telefonu var