864 ile 890 arasında çok fark yok. Stop sorununuz çözülecek ise bence yapılabilir ancak bence sorununuzu bu çözmeyecek. Rölantiniz 864'de iken avans ayarınız olması gerektiği konumda ise, 890 yapmak daha verimli bile olabilir çünkü lpg'li araçlarda avans biraz daha arttırılır(çok az)
Eğer ki stop sorununuz sadece lpg'de ise, lpg sistemine bakılacak. Genelde lpg ustaları bizim araçları görünce kaçıyorlar. Benim arkadaşımın 97 model AEE polosu vardı ve rölanti sabit 800 de duruyordu(hem benzin hem lpg). İsteyince bu araçlar gayet güzel ayarlanıyor yani.
Size bir önerim lpg ayarı yaptırırken aracı biraz zorlayın. Uzun farları açın, cam rezistansını ve fanı açın, hatta mümkünse frene de basın. Araç yük atındayken ayar yaptırısanız daha verimli olacaktır. Ben sorunumu bu şekilde çözdüm..