Gönderen Konu: Yokuş yukarı çekiş kaybı  (Okunma sayısı 15278 defa)

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #42 : 22 Ağustos 2014, 20:52:30 »
dolu olmadığını şurdan biliyorum, bastımı, devir alıyor başını gidiyor, yolu buldu mu kanatlanıp uçuyor, altan bakınca kesme biçme olmamış ayrıca, bir de şehir içi motor sıcakken 1 lt ile 15 km yi görüyorum ortalama nazar değmesin, bir de şimdi aklıma geldi 2012 de muayene de tuvturk istasyonunda egzos emisyon ölçüldü, eleman bir taktı şaşırmış bir yüz ifadesi vardı sonra bir daha taktı dedim geçemedik herhalde, ölçümde egsoz emisyon 0.18 çıktı, müsaade edilen değer de 3.5 idi, herhalde euro 8 i karşılıyoruz şimdiden >:D

Logged

Çevrimdışı dirgin

  • İleti: 914
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #43 : 22 Ağustos 2014, 21:57:07 »
 :tamamdir
Euro 8 işi tamam sayede
 :tamamdir

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #44 : 22 Ağustos 2014, 22:32:32 »
Egsoz muayenede de anlaşılıyor o zaman emisyon değerinden. Dur bakalım ona da baktırıcaz heralde ;)

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #45 : 23 Ağustos 2014, 08:11:49 »
Pekiii beyler devirli kullanalım da mesela kaç bin devir idealdir, ya da sizler vites değiştirmek için kaç bin devire kadar yükleniyosunuz?

Çevrimdışı by_tata

  • İleti: 434
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #46 : 23 Ağustos 2014, 10:11:28 »
Devirli kullanmak performans istegine gore ki. Yani hep devirli kullanirsan gozunle ibrenin oynadigni gorursun. Benzinse bakarsin ki sola soal kaymis ibre. Gaz ise isiklar sonuvermis birden :)

Gaza basinca biraz hoplama hissetmek istiyorum olabildigince ivmelensin dersen. 2.vites, 3.vites fark etmez devir 3.000 inin ustunde olmali 4.000 filan o devirlerdeyken gaza yuklenince biraz hopluyor kaciyor. Ama 2.000 devirdeyse gaza bastiginda beklersin once bir ideal devire ciksin da sonra ivmelensin diye. v.s

Ekonomik devir : 2.000-3.000 arasi
Ivmelenme baslangici : 3.000-.4.000 yani 2. viteste getir 4.000  e ondan sonra yuklen gaza.

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #47 : 23 Ağustos 2014, 13:25:34 »
;)  eyvallah hocam sağolasın

Çevrimdışı cybertronics

  • İleti: 127
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
  • Şehir: Ankara
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #48 : 25 Ağustos 2014, 08:00:43 »
Hocam ben o  yokuşları (marmaris ankara) arabada ben ve eşim + arka koltuklar yatık silme eşya dolu arabanın üzerinde de port bagaj o da eşya dolu klima full time açık şekilde gittik geldi azcık bağırt arabayı birşey olmaz korkma :) çok düşük devirde kullanmakta iyi değildir.
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #49 : 25 Ağustos 2014, 13:02:15 »
yeni nesil 1.6 dizellere bindikten sonra sadece golf değil benzinli 1.6 ların tümü rampada başarısız geliyor ki zaten öyle.

rampada tork konuşur düzde beygir :)

Çevrimdışı by_tata

  • İleti: 434
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #50 : 25 Ağustos 2014, 17:27:31 »
Katiliyorum rampalarda tork konusur turbo konusur :) Beygirler konusmaz. Kaldi ki tek basina bir beygir daha seri kalkabiliyor 1.6 benzinli bir aractan :) hemde arkadasinda kasa varken. Bizzat gordum oradan biliyorum :)
« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2014, 17:27:48 Gönderen: by_tata »

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #51 : 25 Ağustos 2014, 19:57:33 »
Bugün datcaya döndük tekrar.. Ara ara babamla değişkenli kullandık. O biraz daha temkinli tabi. Düzde dediğiniz gibi seri bir şekilde sol şeridi kapadım diyebilirim ama rampalarda devirin otomatik olarak düşmesiyle birlikte yavaşlamalar oluyo. Dediklerineze de uyaraktan biraz yüksek devirli vites geçişleri yaptım :) Burdan ilk gidiş hayal kırıklığı olmuştu benim için ama bu sene ilk defa bu kadar uzun yol yaptım, arabayı da tanıyorum yavaştan. İlki kadar bir soğumam kalmadı, sağolun varolun.Aklımdaki şeyleri yapıp kullanmaya devam, bakalım ilerde daha güzel otomobillere bineriz inşallah hepimiz :)

Çevrimdışı by_tata

  • İleti: 434
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yokuş yukarı çekiş kaybı
« Yanıtla #52 : 25 Ağustos 2014, 20:31:57 »
İlk aldigimda performansi gectim, acayip gicirdiyordu arac o cok sogutmustu beni. Meger 20 liralik viraj demir lastikleridenmis ama iste bilmeyince insan araba curuk mu acaba nerden geliyor bu kapi gicirtisi diosunuz :) Zaman gectikce isinirsiniz suphesiz ama zaman gelecek muhakkak herkes bu aractan soguyacak. Gerek performansindan oturu, gerek aile buyumesinden gerekse yakittan dolayi mecbur sogumak ve satmak zorunda kalacaz. v.s ama golf kullanmak gercekten ayricalik ve tadi baska.
« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2014, 20:32:43 Gönderen: by_tata »

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #53 : 25 Ağustos 2014, 21:15:43 »
Para durumuna göre yeni nesile yönelicez artık inşallah gelecekte :)