Gönderen Konu: nedir bu arabadan çektiğim all ah belasını versin bu ustaların  (Okunma sayısı 5634 defa)

Çevrimdışı nostalghia

  • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
yine burada konu açarak kirlilik yarattığım için affınıza sığınırım. aracım bobin yakıyordu sürekli intihar sebebi bobin yanması" adlı başlıkta dile getirmiştim. beyni, krank mili sensörünü değiştirdik, beyin değiştikten sonra aracımın her şeyi normale döndü gibiydi, ama bugün aracı deneyeyim dedim, sürdüm 20 km kadar bir sıkıntı yok, ustanın yanına gittim tekrar bir sıkıntı yok falan diye, dükkanın önünde stop ettim, tam gidecektim, marşa bastım araç çalışmadı, ateşlemeye kadar veriyor ama araç çalışmıyor, distrübitörün oraya çıt diye elektrik geliyor, motora benzin basıldığının sesi geliyor kontağı çevirince ama araç çalışmıyor, 15 dakika bekledik, araç soğudu biraz sonra çalıştı, bir de ustanın oraya giderken hızım 100-110'da iken devir saati bir anlığına sıfıra indi bir saniye sonra tekrar eski haline geldi, o an elektriğini kesti ve aracın döşünden 6-7 kez çıt çıt diye ses geldi sanki bir valf ya da sensör ötüyormuş gibi. elektrikçi bugün kabloları, soketleri, döşteki elektrik düzeneğini kontrol edecek. yemin ediyorum ustalardan da bu golf3'ten de tiksindim, oysaki çok severdim aracımı.... artık bobin yakmıyor ama stop ediyor durduk yere bekleyince tekrar çalışıyor. aküyü de değiştirdik çok fazla ısınma yapıyordu. akü veya beyin değişiminden sonra bu tür sorunlar olabiliyor mu? yeni beyne immo ve ecu tanıtımı yapıldı başka bir kodlama gerekiyor mu?


ayrıca 167 numaralı röle yani yakıt pompasının elektriğini gaza geçince devreden çıkartan rölede ısınma oluyor, açtım kokladım yanık kokusu gelmiyordu, lpgdendir diye lpg kabloları sökülmüştü araç benzinde şu an, lpgden değilmiş arıza onu anladık, motor soğukken hiçbir sıkıntı yok ama sıcakken bu tür şeyler yaşatıyor bana 167 numaralı röle böyle bir sorun yaratabilir mi?


şunu da belirtmemde fayda var belki araç selde kalmıştı kartelin oraya kadar falan birden stop etti 1 saat sonra çalıştı. bu olaydan 1-2 hafta sonra bu olaylar silsilesi başladı. nette biraz araştırma yaptım selde kalan araçların immobilizer beyni bozulabiliyormuş, ama benimkisi o kadar sel yemedi ilk suda stop etti, 1 saat kadar sonra çalıştı 1-2 hafta hiçbir şekilde çalışmamazlık stop etme olmadı direkt gitti bozulurken de. immo beyni diye bir şey var mı bu araçlarda?

değişenler:
motor beyni
akü
30 numaralı röle
krank mili sensörü
7 tane bobin :D
« Son Düzenleme: 01 Ekim 2014, 16:17:50 Gönderen: nostalghia »

Logged

Çevrimdışı okaykay_1

  • İleti: 872
  • okay kaygusuz
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 1.9TDİ + yazlım mk4
  • Şehir: Ankara
gecmiş olsn kardesim. sen sasmazda gürel vosvagene bi göstermeni öneririm
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı nostalghia

  • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
sağolasın ama cebimde para kalmadı şu haliyle bin liraya yakın param gitti, yapıldı yapıldı yapılmadı sonraki aya kadar bekleyecek artık, yeterince para harcadım bu aylık :)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
hararet müşürünü değiştirmelisin.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı nostalghia

  • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
kontağı çevirdiğimde bobinden distribütöre giden kabloda bir kıvılcım oluyor ama marşa basıldığında elektrik gelmiyor bobinden  sadece kontağı açtığımda bir kıvılcım oluyor gerisi yok, bir şey bobine gelen elektriği engelliyor ama ne engelliyor bulamadık. hararet müşürü bobine giden elektriği keser mi hasan ağabey?

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
ayrıca 167 numaralı röle yani yakıt pompasının elektriğini gaza geçince devreden çıkartan rölede ısınma oluyor

LPG devreye girdiği zaman benzin pompasının çalışması durmamalıdır, sadece enjektörler uyutulmalıdır.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı nostalghia

  • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
LPG devreye girdiği zaman benzin pompasının çalışması durmamalıdır, sadece enjektörler uyutulmalıdır.

valla emre kardeş, her şeyi deniyoruz işte. ben hiç anlamazdım arabadan falan şu 15-16 günlük süreç bayağ bir birikim kazandırdı, olmaz olsun. zaten şu an lpg kabloları takılı değil benzinde araç

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Arabayı almadan önce iyice inceletmek gerekiyor. Ülkemizde sadece boya kalınlığı ölçülerek arabanın durumuna bakıldığı için böyle süprizlerle forumda çok karşılaşıyoruz. Size de ders olmuş olur bu tecrübeler. Bir de benim hem forumdan hem kendimden tecrübe ettiğim diğer bir konu ise eğer iyi olduğuna emin olduğunuz bir ustanız yok ise aracı kesinlikle yetkili servise götürün, zamandan ve paradan kesinlikle tasarruf edilmiş oluyor.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı nostalghia

  • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
edincol kardeş sorunu çözdük çok şükür. aracım her şeyiyle mükemmel ama ustalar boktan. kendi malımı satayım diye bozuk krank mili sensörü vermişler o bozuk sensör beyni de yakmış bobinleri de....

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
bu araçlardan anlayan usta yok gibi birşey. kim çözdü peki, yetkili mi özel mi?

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
edincol kardeş sorunu çözdük çok şükür. aracım her şeyiyle mükemmel ama ustalar boktan. kendi malımı satayım diye bozuk krank mili sensörü vermişler o bozuk sensör beyni de yakmış bobinleri de....

Geçmiş olsun. Güvenli sürüşler.
Akıl yaşta değil baştadır.