mk2 lerde torpidoyu gövdeye tutturan toplam 5-6 cıvata var bunların ikisi hemen yanlarda kapıyı açıp yandan bakınca hemen görülebilir.diğer ikisi ise kaputu açınca sileceklerin altında suyun aktığı bir oluk var orayı kaldırınca görebilirsiniz lokma takımıyla sökebilirsiniz. ama hepsinden önce direksiyonu, sinyal ve silecek kolunu ve torpido üzerindeki gösterge panelini komple almanız gerekir. bütün düğmeleri üzerinde tutan siyah çerçeveyi kırmamaya özen gösterin hassastır biraz
o çerçeveyi tutan 6-8 adet vida var zaten. onu sökünce direksiyona yakın bir tarafta içte bir vida göreceksiniz onu da sökünce torpido tamamen serbest kalacaktır. dikkatli olursanız sorun olmaz sökmek takmak.
kaloriferde ise benim kalorifer motoru arızalanmıştı söküp temizledik toz toprak dolmuş içine o yüzden çalışmıyormuş. Onu yaptıktan sonra polen filtresi taktım üstüne klimasız benim araç, artık eskisi gibi toz pislik üflemiyo içeri
yalıtım ben de düşünüyorum ama kaporta boyaya giricek araç daha sonra yaparım diye düşündüm. bizim araçlara şart bence de özellikle ses yalıtımı. büyük marketlerde ya da hırdavatçılarda membran var alüminyum folyo ve zift kaplı, o bu işi görüyo diye biliyorum