Gönderen Konu: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım  (Okunma sayısı 26994 defa)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #56 : 18 Kasım 2007, 11:29:04 »
Yay 250 YTL civarı bir şey. Kesmek yerine yay alsanız daha güvenli.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Logged

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #57 : 18 Kasım 2007, 12:06:59 »
ben çok memnunum bişey diyemiycem o yüzden >:( evet ostim deki yer kardeş...

Çevrimdışı chill

  • İleti: 50
  • Bal Kokar
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #58 : 18 Kasım 2007, 12:14:54 »
o zamanlar çok daha bilgisizdik.o yüzden yay kısaltma gibi bir işe girdim.sonradan öğrendim bende çok yanlış olduğunu.şimdiki aklım olsa kesinlikle yay alırdım.
ASIL AZMAZ BAL KOKMAZ KOKARSA YAĞ KOKAR KÖKÜ AYRANDIR!

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #59 : 18 Kasım 2007, 12:52:51 »
evet yay almak iyi bir seçenek,ama amortisör e para vermek istemiosanız bende amortisör sertleştirme işlemi ni tavsiye ederim...gayet başarılı...

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #60 : 18 Kasım 2007, 13:04:02 »
evet yay almak iyi bir seçenek,ama amortisör e para vermek istemiosanız bende amortisör sertleştirme işlemi ni tavsiye ederim...gayet başarılı...
kendi yönteminmi var yoksa nam ı mı tavsiye ediyorsun bu konuda?eğer namı tavsiye ediyorsan ne şekilde yaptıklarını biliyorsan anlatırmısın..2günüm maslaktaki yerlerinde geçti ama şansım yokmuşki tekniklerini göremedim sonra sağolsun bi abimizden aldık bilgileri ve yaptık. :)

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #61 : 18 Kasım 2007, 13:20:14 »
kendi yönteminmi var yoksa nam ı mı tavsiye ediyorsun bu konuda?eğer namı tavsiye ediyorsan ne şekilde yaptıklarını biliyorsan anlatırmısın..2günüm maslaktaki yerlerinde geçti ama şansım yokmuşki tekniklerini göremedim sonra sağolsun bi abimizden aldık bilgileri ve yaptık. :)
nam ı tavsiye ederim ya da bu işi yapan herhangi bi yer yani marka önemli diil...işlem şöyle oluyor;amortisör iç içe geçmiş kısımları ayrılıyor.güzelce temizlendikten sonra,iç tarafta 3 tane küçük delik var(bende öyleydi,boge marka ams.)bi tanesi küçük bi kaynakla kapatılıo.amortisörün içindeki yağda,daha sert daha koyu olanı ile değiştirilior.böylelikle kesilen yayın ya da spor helezonun amortisör e bindirdiği yük eşitlenmiş oluyor.yay takan ya da kestirenler bilir,mevcut amortisör orjinal yayın darbe emişine ayarlı olduğu için spor yay takıldığında yumuşak kalır ve çukurlarda vuruntu yapar.işte bu değişen yağ ve kapatılan delik amortisör ü sertleştirdiği için spor ya da kesilmiş yaya uyumlu bir hale getirior...

Çevrimdışı concrete

  • İleti: 247
  • 1.4 16v
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #62 : 18 Kasım 2007, 13:25:14 »
Alıntı
nam ı tavsiye ederim ya da bu işi yapan herhangi bi yer yani marka önemli diil...işlem şöyle oluyor;amortisör iç içe geçmiş kısımları ayrılıyor.güzelce temizlendikten sonra,iç tarafta 3 tane küçük delik var(bende öyleydi,boge marka ams.)bi tanesi küçük bi kaynakla kapatılıo.amortisörün içindeki yağda,daha sert daha koyu olanı ile değiştirilior.böylelikle kesilen yayın ya da spor helezonun amortisör e bindirdiği yük eşitlenmiş oluyor.yay takan ya da kestirenler bilir,mevcut amortisör orjinal yayın darbe emişine ayarlı olduğu için spor yay takıldığında yumuşak kalır ve çukurlarda vuruntu yapar.işte bu değişen yağ ve kapatılan delik amortisör ü sertleştirdiği için spor ya da kesilmiş yaya uyumlu bir hale getirior...

peki cihan kardeşim bu işin maliyeti , ne kadar zaman da gerçeklerşir ve 2002 polo da bir şeye benzermi ?  bilgisi olan varmı ?
http://img232.imageshack.us/img232/202/kralmsncombayraklar51ls7.gif

UĞRUNA KAN DÖKÜLMESİ GEREKİYORSA ACIMAM DÖKERİM...ALAYINA KAN , ALAYINA İSYAN...

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #63 : 18 Kasım 2007, 13:58:07 »
peki cihan kardeşim bu işin maliyeti , ne kadar zaman da gerçeklerşir ve 2002 polo da bir şeye benzermi ?  bilgisi olan varmı ?
7 sene önce yaptırdım hala kullanıorum sorunsuz :tamamdir para hakkında hiç bir fikrim yok 7 sene oldu ;) 1saatte 4ü biter eğer yoğun diilse...neye benzetmek istiosun anlamadım ;)

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #64 : 18 Kasım 2007, 15:24:03 »
senin amortisörler ile bnm aracınki farklı demekki,çalışma prensibi açısından.yağ değişme konusunu ben kendi aracıma uyguladım 1yılı geçti belki...uyguladığım teknikte ralli araçlarıyla ilgili bi abimizinde anlattığı teknikle aynıydı..teknik ne olursa olsun asıl püf nokta kullndığın yağda bitiyor.ne yağ kullanıyor nam bunu biliyormusun?

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #65 : 18 Kasım 2007, 15:34:25 »
diğer bir konu namı kendi yaptırdığın işlemle ilgili tavsiye etmeni öneririm.ndn dersen coil yaptırıpta memnun olan daha kimseyi duymadım.hangi araca bindiysem ses vardı.diğer bir yandan maslakta namın karşısındaki suzuki servisi arkadaşımın yeri ve sökme takma işlerini genelde yapan kişide kendisi.duyduklarımda gördüklerimde olumsuz.diğer bir örnekte orda geçirdiğim 2gün içinde bir arkadaş geldi elinde ön ve arka yaylardan birer örnek vardı.abi seni önerdiler bunun serti lazım bana dedi.ilgili arkadaş müşteriye yayın olacağını anlatmaya çalışırken ayağıyla iki yayada basarak bak bu daha sert diyerekten sattı.yalnız görmeniz lazımdı orj basınca bildiğin esnedi fakat sattıkları milim belki oynamıştır.güldüm geçtim arkadaşımın yerine.ertesi gün bnm araçla uğraşıyoruz patırtı gürültü veriln helezonlar havalarda ucuyordu.bir yer bir şeyi yapabiliyor diye herseyi sorunsuz yapıyor demek değildir.amortisör yaptıran yaptırsın onu bende yapıyorum sonuçta daha sert yağ koyuyorsun oluyor sert amortisör.ama coil o kdr kolay bir iş değil.olsa o kdr pahalı olmazdı ii markalar.ben yaşadıklarımı bildiklerimi yazdım gerisi size kalmış ;)

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #66 : 18 Kasım 2007, 15:37:29 »
hayır bilemiorum hiç dikkat etmedim...ama amortisörün içinde o 3 küçük delik var ya,hani yağın geçtiği,sıkıştığı bence iş orda bitio.birini tıkayınca sertlik artıo.sendeki sorun ne tam olarak?

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #67 : 18 Kasım 2007, 15:38:47 »
yalnız ben ANKARA dayım aynı nam dan bahsetmioruz ;)

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #68 : 18 Kasım 2007, 15:42:26 »
ankaradaki nam başka kişininmi yada teknikler farklımı :)bnm bir sorunum yok istanbuldayken önceki sertleştirdiğim arka sol patlamıştı bende yine sertleştirip değiştirdim ;)

Çevrimdışı Tasud0

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: tavsiyeleriniz önemli bi bakın bakalım
« Yanıtla #69 : 18 Kasım 2007, 16:14:53 »
bencede yaptırma ya  :sevgi: