kendi yönteminmi var yoksa nam ı mı tavsiye ediyorsun bu konuda?eğer namı tavsiye ediyorsan ne şekilde yaptıklarını biliyorsan anlatırmısın..2günüm maslaktaki yerlerinde geçti ama şansım yokmuşki tekniklerini göremedim sonra sağolsun bi abimizden aldık bilgileri ve yaptık.
nam ı tavsiye ederim ya da bu işi yapan herhangi bi yer yani marka önemli diil...işlem şöyle oluyor;amortisör iç içe geçmiş kısımları ayrılıyor.güzelce temizlendikten sonra,iç tarafta 3 tane küçük delik var(bende öyleydi,boge marka ams.)bi tanesi küçük bi kaynakla kapatılıo.amortisörün içindeki yağda,daha sert daha koyu olanı ile değiştirilior.böylelikle kesilen yayın ya da
spor helezonun amortisör e bindirdiği yük eşitlenmiş oluyor.yay takan ya da kestirenler bilir,mevcut amortisör orjinal yayın darbe emişine ayarlı olduğu için
spor yay takıldığında yumuşak kalır ve çukurlarda vuruntu yapar.işte bu değişen yağ ve kapatılan delik amortisör ü sertleştirdiği için
spor ya da kesilmiş yaya uyumlu bir hale getirior...