BORA'MMerhaba arkadaşlar,
90 Jetta ile yaklaşık 3 yıllık bir maceradan sonra araç arayışları içine girdik,birkaç golf 3 gti baktık nasip olmadı,
Bora bakalım dedik arayışa girdik,8-10 civarı araç baktık sonunda birisinde karar kıldık;
2003 model 130 hp dizel otomatik,215 bin km'de,
Kazası yok, bel altı boyaları mevcut beyaz bir VW Bora,
Ufak tefek bakımlarını yaptırdık;
Akü silecekler vs. yenilendi,
Kışlık lastiklerimiz yok hadi ihtiyaç onları alalım dedik,
Bitti derken;
Bozuk yollarda alt takımlardan lakır lakır sesler gelince, haydii!!!
Soluğu yine serviste aldık;
Burada ocağımıza incir ağacı dikecek bir masraf çıkmasın mı;
En büyük problem iç akslarda çıktı, malesef iki tarafın da iç aksları bir tarafın da dış aksı bozuk (alırken de denedik ama hissettirmedi bir hafta biraz bozuk yollarda kullanınca bütün alt takımın hastalıkları çıktı)
İç akslar Doğuş haricinde hiçbir yerde bulamadık, orada da tanesi 840 tl
Serviste değişen parçalar;
İç akslar;
Sol dış aks,
Ön salıncak burçları,
Arka salıncak burçları,
Viraj orta lastikleri,
Z rotlar,
Ön amortisör kuleleri,
Arka amortisörler (monroe),
Arka amortisör üst tablaları,
Rot kolları,
Rot başları,
Rot körükleri,
Arka tabla burçları vs. vs.
Yapılanlar;
*Yeni akü,
*Komple ön takım ve arka amortisör değişimi,
*Pioneer DEH 8400B teyp,
*Arka kapı hoparlörleri Alpine SPG-17CS component,
*17x7,5 ET35 BBS RX jantlar,
*205 50 17 93W petlas velox
sport lastik,
*Şanzuman bakımı,
*İç kapı kolları parlak siyah boyama,
*Yeni nikelajlı parlak siyah ön panjur,
*Triger seti değişimi,
*2 numara amerikan cam filmi,
*Orijinal VW balık anten,
*B sütunu parlak siyah kaplama,
*Bora 4-Motion spoiler,
*Ön kaput,ön tampon ve arka bagaj kapağı boyama,
*Bora ve TDİ yazıları yenilendi,
*Sağ ön ve sol arka kapı çıtaları yenilendi.
*Gündüz ledi,
*Cam rüzgarlığı,
*Kaput maskesi,
*Farlara D2S Bi xenon mercek montajı,
Yapılacaklar;
*Hız sabitleyici,
*Spor amortisör ve yay,