Forumun kalitesini düşürmemek adına ikili tartışma yapmak istemiyorum burada. Arkadaşlar, öğrendiğime göre stepne 8 kg, arka koltuklar 18 kg'mış. Arka koltuklara öyle bir mekanizma yapmalı ki anne ziyarete geldiğinde yeniden takılabilmeli değil mi ama
Escocem, arka koltuklar konusunda yapacaklarını takip etmek isterim, bana haber verirsen çok sevinirim. arka koltuklara bazı SUV'lardaki gibi sökme takma için klips ve yuva yapılabilir belki. İlginç bir çalışma olur.
İbrahim'cim jant işine şu anda giremiyorum çünkü daha yeni lastik aldım araçtaki orjinal 15" BBS'e göre.
Aliis arkadaşım kutu içi K&N filtreyi düşünüyordum faydası olur mu diye, senin tavsiyene uyup alacağım mutlaka, çok teşekkürler. Chip işine devam ediyorum, takıldı ama Pazartesi tekrar Dyno'ya girecek, bakalım. Akü konusunu ben böyle düşünmemiştim hiç, ama mantıklı geldi doğrusu. Güvenlik için arkada olması en doğrusu ama çekiş konusunda birşey diyemedim...
Başlarda ben de anlam veremiyordum bu tuning işlerine, gidersin hızlı bir araba alırsın olur biter diyordum ama bu bir hobi ve çok zevkli. Yapacağınız işleri çok iyi planlamanız gerekiyor ve sürekli yeni birşeyler öğreniyorsunuz, bu da çok eğlenceli bence. Örnek vermek gerekirse aracın motorunu modifiye ederseniz frenleri ve yol tutuşu artırmanız gerekir. Yay takarsanız aracın orjinal amortisörlerine zarar verirsiniz çünkü başka bir yaya göre üretilmişlerdir. Yay ve amortisör sistemiyle oynarsanız performans ile konfor ters yönlü ilişkili olduğundan birinden feragat etmeniz gerekir... Bunun gibi onlarca hatta yüzlerce konu var ve kendinize en uygun olan değişikliği yapmalısınız. Benim şu anda istediğim performansta sıfır bir araç alma imkanım var ama bu benim hobim ve yeni bir araçta bunları yapamazsınız. Bunların zaten herkes farkında ama anımsatmak istedim...