sılecek konusunda yanlıs hatırlıyorsun kardesım...ole bır ozellık yok ama sole bır ozellıgı var onun,on sılecekler calısır konumdayken eger gerı vıtese takılacak olursa bır defaya mahsus arka cam sılecegı otomatık olarak devreye gırıyor ve kapatıyor sıstem...normal sartlarda sız yagmurlu yolda gıderken eger cam sılecek kolunu farketmeden ılerı konumda on sıleceklerı calıstırmıs ısenız arkası fasılalı olarak calısmaya devam edecektır...yanı sadece on cam sılecekler calısır konumda ıken arka cam sıleceklerı kol dan her hangı bır ıslem yapmadıgınız surece calısmaz...ayrıca dıger cadyy lerınde arka kapılarının ıc dosemesı hala mdf dır...su dan da korunmalıdır
Geçen gün Kozyatağı - Carrefour' da, d-line'ı tanıtıyorlardı. Satış fiyatı, anahtar teslim 44.000 ytl. yazmışlardı. Ayrıca araç, sadece siyah renk olarak üretiliyormuş. Biraz inceledik, iç döşemelere kadar işçilik gerçekten fevkalade güzel tasarlanmış ve kaliteli malzeme kullanılmış. Ancak yine de o kadar fiyat farkına değer mi, o da tartışılır?
mevzuat yeterli değilmiş kanunları bekliyorlar.en yakınımızda romanya bulgaristan da caddy life var niye bize gelmiyor.caddy life gelirse fiat ford reno satamayacakta ondan.
bu arada arkadaslar lastık havalarında normal oksıjen hava yerıne nıtrojen basıyolar bunu kullanan varmı yada kullanıpda faydasını goren ben yaptırdım pskolojık mı deıl mı bılmıyorum ama dıreksıyon bıraz daha yumusadı cekısde de cok az hıssedılır derecede fark var gıbı geldı...lastıklerın havası nıtro da dusmuyoemus sıcak soguk farklılıklarında oksıjene gore hafıf oldugu ıcın(ucan balonlarada aynı gazdan basıyolar) yakıt ve cekısde tasarruf edıyormus...bole bısı yaptırıpda fark eden farkını gorenımız varmı aramızda