Gönderen Konu: tsi motor ilk calistirma  (Okunma sayısı 7691 defa)

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
tsi motor ilk calistirma
« : 12 Mayıs 2015, 20:00:41 »
Golf 4 ten golf 5 tsi 140 hp ye gectim. Ilk calistirma tsi de sesli mi oluyor devir 1200 civarina cikiyor 30 saniye 1 dk sonra normal dusuyor devir yuksekkende cok sarsintili calisiyor. Birde motor sesi dizel motoru andirir gibi ses cikariyor 1. 2. Viteslerde ses fazla biraz bunlar normal midir?

Logged

Çevrimdışı adige_60

  • İleti: 161
  • mk4 unutulmazımsın.. mk6 yeni heyecanım :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf 6- 1.6-Trendline-Siyah (2009)
  • Şehir: Sivas
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #1 : 12 Mayıs 2015, 21:58:15 »
murder babaaaaa :D hayırlı olsun  kazasız belasız inş. hiç haberde vermiyosun :D

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #2 : 12 Mayıs 2015, 23:01:12 »
murder babaaaaa :D hayırlı olsun  kazasız belasız inş. hiç haberde vermiyosun :D
abi firsatim olmadi ki hic :) arabayi aldik daha yikayamadim bile pasta cila attirdim bi tek baska hic bisi yapamadim camlar falan filmsiz leylek gibi dolasiyorum oyle 😄😄

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #3 : 13 Mayıs 2015, 01:52:40 »
Hayırlı olsun Muharrem, güzel günlerde kullan. Öyle her yere polisaj yaptırma, kasapların eline düşmesin araba :)
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #4 : 13 Mayıs 2015, 07:53:45 »
Hayırlı olsun Muharrem, güzel günlerde kullan. Öyle her yere polisaj yaptırma, kasapların eline düşmesin araba :)
Sagolasin Allah razi olsun. Yok herkese elletmem yuvarlak yuvarlak olsun istemem arabanin boyasi :) arkadasimin dukkaninda attik pasta bidahada atmam heralde daha once hic polisaj islemi yapilmamis arabaya. Boya kodlari benim eski arabayla ayni ama yan yana koyunca cok fark vardi aralarinda >:D simdi kendine geldi parlamaya basladi :sevgi:

Çevrimdışı adige_60

  • İleti: 161
  • mk4 unutulmazımsın.. mk6 yeni heyecanım :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf 6- 1.6-Trendline-Siyah (2009)
  • Şehir: Sivas
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #5 : 15 Mayıs 2015, 00:47:46 »
nasıl TSI :) gaza basınca sırtının arka koltuğa değmesi  nasıl bi duygu az bahset :) sanroof varmı birde ona değinirsen süper olur :D
« Son Düzenleme: 15 Mayıs 2015, 00:48:26 Gönderen: adige_60 »

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #6 : 15 Mayıs 2015, 02:03:33 »
nasıl TSI :) gaza basınca sırtının arka koltuğa değmesi  nasıl bi duygu az bahset :) sanroof varmı birde ona değinirsen süper olur :D
tsi mükemmel bir motor yapmışlar. valla sanrooflusunu bulamadım yeni araba alırken sanroof şart diyordumda arabayı zor bulduk. 140 hp kompresör+turbo sürekli gidicem diyor araba 6. viteste 160 ta gidiyorum ufacık gaza dokunuyorum araba kafa kaldırıyor sessizliği konforu da cabası

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #7 : 15 Mayıs 2015, 21:18:46 »
1200dd tas tis. ve hirhirlar geliyor. 15Sn falan surer hic sasmaz zincir yagi suzuldugundrn kaynaklaniyormus tis bitmeden yola cikmam baska sakincasi yok bende 33500den beri bende 116000de o ses hep vardi takma

Tsi uzun yolda cok sessiz ve istekli. Ama sehir icinde 1 2de hemen topukluyor ve motor sesi iyi yansiyor. 1.4 motor olmasindan kaynakli ama tside cok erken ust vitese geçilebiliyor 2100devir bile cogu zaman yeterli ben 5te 60-200arasi suriyordum yokusta bile hemen ceker
« Son Düzenleme: 15 Mayıs 2015, 21:21:58 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #8 : 15 Mayıs 2015, 21:54:01 »
1200dd tas tis. ve hirhirlar geliyor. 15Sn falan surer hic sasmaz zincir yagi suzuldugundrn kaynaklaniyormus tis bitmeden yola cikmam baska sakincasi yok bende 33500den beri bende 116000de o ses hep vardi takma

Tsi uzun yolda cok sessiz ve istekli. Ama sehir icinde 1 2de hemen topukluyor ve motor sesi iyi yansiyor. 1.4 motor olmasindan kaynakli ama tside cok erken ust vitese geçilebiliyor 2100devir bile cogu zaman yeterli ben 5te 60-200arasi suriyordum yokusta bile hemen ceker
oyleymis dedigin gibiymis arastirdim burdan gec cevap gelince normalmis. 1 dk ya kadar suruyormus. Bende bekliyorum ses gecmesini. Dun bujileri degistik gaza yuklenince tekleme yapiyordu. Duzelmedi sonra 4 tane bobin taktik denemelik duzeldi. Daha sonra benim arizali olan 1 adet bobin cikti degistirdik. Ateslemeyi tam yapamiyor yuksek atesleme gerekli dediler bu arabalar icin. Suan icin cok sukur problem yok aracta aynen cekisi cok kuvvetli arabanin sesi falan bi tisslama geliyor topukluyor gidiyor araba 3 viteste dahi payiye vuruyor  acayip seri bi arac. Surekli kafa kaldiriyor gaza dokununca gidicem ben diyor cok hizli vites degistiriyoruz ben 1000 2000 bandinda degisiyorum sehir icinde vitesleri. Yuksek devirli kullanincada sonlarim genelde deviri ama bunda daha sonlayamadim devri cok cabuk hizlaniyor kerata :D bu araclar icin surekli sorun cikarir sanayiden cikamazsin tutulmuyor gibi sozler soyledi ustanin birisi oyle bi motormudur?

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: tsi motor ilk calistirma
« Yanıtla #9 : 16 Mayıs 2015, 00:34:40 »
122de pek hata çıkmadı. 140ta zinciri erken değiştiriyorlar. 2sinde de bobini 70-100.000aralığı değişir bence bakım. n75 gibi sensör arızları okudum ilk sürümlerde. Zincir uzaması daha ziyade 2007 de.

Turbolu her araç gibi turbo dinlendirilmeli bendeki maşşallah 116.000de tık demedi
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2015, 00:35:39 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di