Evet abilerim kardeşlerim en sonunda bu dertten kurtuldum daha önceden konu açmıştım okursanız sorunlarımı anlarsınız.Bugün arabayı yaptırdığım usta beni vw le ilgilenen bir ustaya gönderdi orda ki usta sorunu çözdü krank sensörünü değiştirdi araba düzeldi.Usta arabanın trigerininde kötü olduğunu istersen değiştirelim yoksa da kırılabilir abi sorumlusu ben olmam dedi trigerini de değiştir dedim ön düzenekten de ses geliyodu onlara da baktırdım hepsini hallet akşam gelir alırım usta dedim.Akşam gittim arabayı almaya usta git bi dene bakalım arabayı dedi arkadaşlar arabanın o hırıltılı sesi o pusması o boğulması o hantallığı hepsi ortadan kalkmıştı araba 3.viteste bile patiye düştü.Tüp de benzindeymiş gibi gidiyor en azından daha performanslı yani.Yokuş yukarı çıkarken mutlaka vites düşüyordum şimdi ise normal devir de attığım viteste çıkıyorum.1 Haftadan beri sorunu bulamadık her gün sanayiye gittim en sonunda çözüldü ama arabanın tüm bakımları yapılmış oldu 2 milyar civarında tuttu...
Alınan parçalar ve yapılan işler ;
Direksiyon kutusu revizyon : 220 TL
Baskı Balata (LUK) : 300 TL
Krank Sensörü (Valeo) : 135 TL
Triger Seti : 140 TL
Su pompası : 100 TL
Kule Rulmanı : 70 Tl
Askı Kolu (2) : 50 TL
Rot Mili (2) : 50 TL
Alt Kafa (2) : 65 TL
Toplamda da 680 TL işcilik verdim 2 farklı ustaya götürdüm çünkü...