Gönderen Konu: Anlaşılamayan Problem  (Okunma sayısı 5768 defa)

Çevrimdışı seckin8787

  • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo Classic - AKL
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Anlaşılamayan Problem
« Yanıtla #14 : 13 Mayıs 2015, 21:30:11 »
Aracınızda Lpg varsa,Lpg yağlama sistemi boğaz kelebeğine yağ gönderiyor ve orada bir yağ tabakası oluşturuyor buda rolantiyi yerli yersiz dengesizleştiriyor çünkü kelebeğin arasından giren hava miktarını etkiliyor,baya bi kafa yordum ve bu şekilde çözüm buldum arada bir kelebeği söküp temizliyorum bir süre düzeliyor. Ayrıca yağdanlığın kapağı sıkı değilse boğaz kelebeğine düzensiz hava girişinden dolayıda yapabilir,yağ kalmamışsa yağdanlıkta havada çekiyor olabilir:))

Logged

Çevrimdışı golf_vw

  • İleti: 170
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf IV 2001 Comfortline
Ynt: Anlaşılamayan Problem
« Yanıtla #15 : 13 Mayıs 2015, 23:12:42 »
Yağdanlık dediğiniz ney acaba benim aracımda şöyle bir problemde var aracın hararet göstergesi 80 i geçince rolanti 870 felan oluyor hafif yükselme oluyor ama 80 derecenin altında 800 de çalışıyor ve 800 de çalışırken yani hararet göstergesi 80 derecenin altında iken çalıştırınca böyle bir problem yok kısaca hararet göstergesi 80 i geçince hem rolanti artıyor hem aracı her çalıştırdığımda ayağım gaz pedalındaymış gibi çalışıyor.

Çevrimdışı seckin8787

  • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo Classic - AKL
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Anlaşılamayan Problem
« Yanıtla #16 : 14 Mayıs 2015, 23:28:11 »
Yağdanlık dediğim lpg nin yağlama sistemi...

Çevrimdışı golf_vw

  • İleti: 170
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf IV 2001 Comfortline
Ynt: Anlaşılamayan Problem
« Yanıtla #17 : 17 Mayıs 2015, 00:26:44 »
Lpg den yapsa bu sorunu tamam diyeceğim ama benzinde çalışıncada aynısı lpg benzin fark etmıyor

Çevrimdışı cybertronics

  • İleti: 127
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
  • Şehir: Ankara
Ynt: Anlaşılamayan Problem
« Yanıtla #18 : 02 Haziran 2015, 18:02:09 »
hava hortumlarını kontrol et hocam eğer oralarda sorun yoksa krank devir sensörü. bu sensör temelde mıknatıstır ve mıknatıslar ısındığı zaman manyetik özelliğini kaybeder ve motor beynine düzgün sinyal gönderemez ve yaşadığın sorunların yaşanmasına sebep olur. ayın şeyi birebir bende yaşadım benzin pompasından tut da bobine kadar birçok parça değiştirdim meğer 150 liralık masrafı varmış orjinal parça ile. eğer ankarada oturuyorsan bulunduğum civara gelme şansım olursa fazla sensör mevcut elimde deneyebiliriz.
Daha iyisi yine bir VAG'dır