Oncelikle dikkatinizi cekmek icin , bu sekilde bir baslik actigim icin affola ancak yasadigim bir sorun sonundaki cozum beni o kadar mutlu ettiki sizinle bunu paylasmak istedim ..
Degerli polo sahibi arkadaslarim maalesef arabalarimiz eski ve sanayide arabanin marsi basmasa bogaz kelebegi diyen ustalar ile yuzyuzeyiz..
Bir kac hafta once forumdada yazdim bizim araclarimizda sinsi sinsi gelen ve ona keza yavas yavas aracin gucunden calan bir parca varki inanin o kadar agirdan geliyorki siz yasadiginiz performans dusuklugunu bir rutin olarak goruyor ve fark etmiyorsunuz, bendeki artik en son asamada oldugu icin hissedilir sekilde cekisten dusme , gaz yememe ve ciddi yakit artisi gibi sikintilar dogurmaya basladigi an ne var ne yoksa soktum kontrol ettim temizledim ancak sorunum gecmedi sonra nette arastirirken nasil test edecegimi bilemedigim ve sanayiye gidipte pcye de baglatmakla ugrasmak istemedigimden, atesleme bobinine bakamamistim, ancak bir arkadasin test yontemini denedigimde atesleme bobinimin omrunun dolduguna sahit oldum beru marka 80 liraya aldim kendim degistirdim lpgde parca degistiginden dolayi lpgye gecmeme kendini kapatma gibi bir sorun olustu onuda yeniden bir ayarla 10 liraya hallettim simdi artik aracim inanin yeniden dogdu, cekisi, atakligi gaza olan tepkisi cok degisti, gayet basit olan bu testi eliniz yatkinsa sayet yapmanizi siddetle tavsiye ederim , bu arada benim aracimdan cikan atesleme bobinide ilk orijinal bobini gibiydi aracim 140000 de simdi gelelim teste bobinden distributore giren kabloyu cikartip bir pense yardimiyla motorun herhangi bir metal yerine yaklastiriyoruz degecek kadar yakin tutuyoruz ama degdirmiyoruz bir arkadasimiz kontaga geciyor ve siz tutarken kontaga basiyor bu esnada olusan kivilcim rengi
Maviyse: sikinti yok atesleme bobini saglam.
Sariysa: biraz daha omru var.
Turuncuysa: benimki gibi
mutlaka degistimeniz lazim.
Herkeze iyi bayramlar ...
Saygilar