Gönderen Konu: hararet sorunu arkadaşlar yardımlarınızı rica ediyorum! sorun çözüldü...  (Okunma sayısı 9123 defa)

Çevrimdışı koug

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: AFH Engine
  • Şehir: Ankara
onu yaptırdım bır kere ama o kadar etkılı olmadı sanırım. tekrardan baska bır yere yaptırsam ıkıncı kez patlama sıkıntısı olur mu acaba ?

Porçöz karışımını mı makineye bağlatmayı mı yaptırdınız? Makineye bağlattınız ve sorununuz çözülmediyse eğer, sizdeki tıkanıklık çok ciddi seviyelerde. Çünkü cihazın çalışma mantığı neredeyse tüm radyatörleri açabilecek güçte. Mesela ben yaptırdığımda en az 45 dakika makineye bağlı kaldı araç. Sonrasında da radyatöre hava verildi. Hava verildikten sonra, temiz su ile hava basıldı. Zaten usta ''buna rağmen de sıcak vermezse mecbur değişecek'' demişti. Gerçekten çok uğraştı. Size de mesaj olarak gönderdim yaptırdığım yerin bilgilerini.

Kalorifer sorunu yaşayan arkadaşlar, direk göğsü söktürmeyin. Öncelikle kalorifer radyatör temizleme makinalarına sokun, bir artısını göremezseniz söktürün. Zaten birçok yer, işe yaramadığında para almıyor. Ben bu işi 100TL ye hallettim. Ama tabi radyatörü patlatma riski her zaman var. Zaten her halükarda o radyatör değişecekse eğer, patladığında değiştirirsiniz.

Konumu gereği, motor suyundaki bütün pislikler bizim kaloriferde birikiyor. Çoğu araçta yatay duran radyatör, bizim araçta dikey durduğu için pislikler içerisinde birikiyor. Kalorifer radyatörünün kanalları da ufak olduğu için hemen tıkanabiliyor. Tıkanması çok normal yani. Bunun antifriz kullanımıyla falan alakası yok. Resmen kum ve taş parçaları çıktı kaloriferimden..

Logged

Çevrimdışı mkkpnar

  • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 6N
  • Şehir: Ankara
Porçöz karışımını mı makineye bağlatmayı mı yaptırdınız? Makineye bağlattınız ve sorununuz çözülmediyse eğer, sizdeki tıkanıklık çok ciddi seviyelerde. Çünkü cihazın çalışma mantığı neredeyse tüm radyatörleri açabilecek güçte. Mesela ben yaptırdığımda en az 45 dakika makineye bağlı kaldı araç. Sonrasında da radyatöre hava verildi. Hava verildikten sonra, temiz su ile hava basıldı. Zaten usta ''buna rağmen de sıcak vermezse mecbur değişecek'' demişti. Gerçekten çok uğraştı. Size de mesaj olarak gönderdim yaptırdığım yerin bilgilerini.

Kalorifer sorunu yaşayan arkadaşlar, direk göğsü söktürmeyin. Öncelikle kalorifer radyatör temizleme makinalarına sokun, bir artısını göremezseniz söktürün. Zaten birçok yer, işe yaramadığında para almıyor. Ben bu işi 100TL ye hallettim. Ama tabi radyatörü patlatma riski her zaman var. Zaten her halükarda o radyatör değişecekse eğer, patladığında değiştirirsiniz.

Konumu gereği, motor suyundaki bütün pislikler bizim kaloriferde birikiyor. Çoğu araçta yatay duran radyatör, bizim araçta dikey durduğu için pislikler içerisinde birikiyor. Kalorifer radyatörünün kanalları da ufak olduğu için hemen tıkanabiliyor. Tıkanması çok normal yani. Bunun antifriz kullanımıyla falan alakası yok. Resmen kum ve taş parçaları çıktı kaloriferimden..

Birde sizin dedıgınız yere gıtmekte fayda var belki etkili olabılır. Cok tesekurler yardımlarınız ıcın.