Motor ısınana kadar, motora egzoz manifoltundan sıcak hava çeken sistemdir bu. Ben açık filtre kullandığım için o sistemi iptal ettim. Açıkcası çok daha işe yaradığını sanmıyorum. O sıcak hava, Emme manifoltuna gidene kadar zaten soğuyacak ve en fazla 1-2 derece fark yaratabileceğini düşünüyorum. Yani sorununuzun kaynağı bence bu değil.
Öncelikle sorunun lpg sisteminden mi yoksa araç donanımından mı olduğunu bulmak gerekiyor. Mesela bir kaç sabah, aracınızı hiç lpg ye geçirmeyin. Motor tam olarak ısınana kadar benzinde binin. Eğer ki stop problemi yok ise sorun lpg sistemindedir. Ancak stop sorununuz benzinde de devam ediyorsa araç donanımlarına bakmak lazım.
Sorununuzun kaynağı lpg enjektörleri, lpg geçiş ısısı, regülatör ısı düzeltme ayarı da olabilir. Siz kalibrasyon üzerine yoğunlaşıyorsunuz ancak kalibrasyon sorunu motor sıcakken de baş gösterir.