Merhabalar,
Sorunlarınızı o kadar genel cümleler kullanarak anlatmışsınız ki, tam nokta atış arıza tespit yapmak zor. Bildiğim kadarıyla cevaplayayım;
1) Termostatın oturduğu plastik bir mekanizma var. Eğer ki bu mekanizma arızalandıysa termostat açık kalabiliyor. İsmi flanş' dı sanırım. Termostatın içine oturtulduğu bir parça. Piyasada uygun fiyatlı komple termostat kütükleri var. Topran marka ve fiyatları uygun. Keşke direk termostat kütüğü alsaydınız. Daha önce ben de aynı sorundan dolayı termostatımı değiştirmiştim ancak ustam termostatı düzgün takamadığı için değişen birşey olmadı. Sonra ustama söktürdüm ve kendim dikkatlice takınca sorun ortadan kalktı. Bence ustaya tekrar götürün bir baksın. En kötü komple kütük değiştirin.
2)Boğaz kelebeği, oksijen sensörü, lambda sensörü, buji v.s. v.s. Bunun çok sebebi var. Ancak benim ilk aklıma gelen map sensörü ve boğaz kelebeği oldu.
3)Sürten sol lastik ile sağ lastik arasında fark var mı? Yani biri daha dışarda veya biri daha çamurluğa yakın gibi.. Eğer ki iki lastiğin de duruş pozisyonu aynı ise, ben direk amortisör arızası diyorum.
4)O zırr ses benim aracımda da bazen kulağıma geliyor. Bir yerde birşey var ama ben hala bulamadım
Bende sağ taraftan geliyor. Sanki bir vida metal yüzeyde titreme yapıyormuş gibi.
5)Sen aracı bir rot balans ayarına sok. Rotcuya arka tekerdeki sürtme sorunundan da bahset. O na da bakmış olur. Hem de ön takımın bir kontrolden geçer.
Vag-Com cihazı ile hata varmı diye baktırmayı da unutma.