aslında vw switchlerindeki bu kronik sorunun kaynağı bozulması değil kirden çalışmaz hale gelmesi. çoğunlukla parça değişimine gerek kalmadan switchleri söküp temizleyicide temizlemek sonra yerine takmak uzunca bir süre daha çalışır halde tutmaya yetiyor. hatta switch ara ara çalışıp bazen çalışmıyorsa kirler daha kemikleşmemiş anlamına geliyor. ver kilidin içine temizleyiciyi kiri söküp kapının içine akıtıyor açıyor. elinize sağlık emek vermiş halletmişsiniz sorununuzu. alternatif bir çözüm uygulamışsınız. ama biraz tofaş usulü olmuş. umarım eleştirimi hadsiz bulmazsınız.
Aracım 2000 model ben alalı 1 yıl oldu temizleme işi için yeterince geç kalınmış kaldı ki benim bagaj switch ine kadar bozulmuştu wd 40 ile komple temizleyip denedim keşke klit mekanizmasının içini çekmiş olsaydım mekanizmanın içine değil toz su bile girmesi imkansız contası var. Orjinal switch ini bulmuş olsaydım onlarla değiştirecektim ama bulmadım sanayiden fiyat aldım kilitin tanesi 90 tl işçilik hariç o da yan sanayisi.
Tofaş işi olmuş demişsiniz ama kullandığım switch polo classic de kullanılan switch görüntü itibari ile kim gördüyse orjinal zannediyor ince ayar ile kapı yarım açık kaldığında bile aktif hale geliyor
Kapı döşemesini delmek biraz hoş olmadı tabi ama minimum 500 tl mi yoksa 30 tl+döşemeyi delmek mi ?