Ben ustanıza güvenmemenizi tavsiye ediyorum. Az bir motor bilgisi olan bunun mümkün olmayacağını bilir. Anladığım kadarıyla motor bilginiz pek yok.
Krank dişlisi dediğiniz yer, motor kaputunu açtığınızda sağ tarafınızda kalır. Krank dişlisi, şanzıman çanı ile kapalı bir yapıdır. Triger kayışı ise kaputun sol tarafında yer alır. Yani biri motorun önünde diğeri arkasındadır. Aralarında herhangi bir yol, bağlantı, tünel vb. yoktur. Triger değiştirilirken düşen herhangi bir vidanın motorun bir ucundan diğer ucuna gitmesine, hele ki kapalı bir metal kutunun içerisine girmesine imkan yok.
Servis bir bilirkişi ile bunu rahatça ispatlayabilir. O vida muhtemelen aracın baskı-balatası değişirken bir yerlerden düştü ve orada kaldı. Baskı-balata değişimi pahalı olduğu için büyük ihtimalle dışarıda yapılmıştır.
Geçmiş olsun.