Gönderen Konu: Rekor Otomotiv  (Okunma sayısı 11522 defa)

Çevrimdışı srkn

  • İleti: 43
    • Profili Görüntüle
Rekor Otomotiv
« : 05 Ağustos 2015, 13:43:36 »
2014 Şubat ayında vw golf 5 marka aracımı ağır bakımları yapılmış diye Ümraniye Rekor Otomotiv yetkili servisine götürdüm.

Aracımı bir yıl sonra rutin bakım için Şubat 2015 tarihinde yeni Ümraniye Rekor Otomotiv’e bıraktım.

Temmuz 2015 tarihinde aracımın yağ lambası yanması üzerine özel ustama gittim. Ustam araca baktığında ilk başta krank keçesinden yağ
sızdırdığını tespit etti, daha sonra detaylı incelemede triger kayışının olduğu bölgeyi sökerek krank dişlisinin orada boşta vida olduğunu
gördü. Bu vidanın krank dişlisine sıkışması sonucu krank dişlisinin ve krank keçe yatağının kırıldığını gördü. Ustam bu vidanın Ümraniye Rekor
Otomotiv yetkili servisinde triger seti değiştirilirken düştüğü ve orijinal vida yerine başka vida takıldığını tespit etti. İlgili tamiratın kendi ustam
tarafından yapılmasını istedim. Bu sebeple ilgili parçaları aldım. Aynı zamanda da Ümraniye Rekor Otomotiv’e de bilgi verdim. Kendileri aracı
buraya getirmemi istediler. Bende bilirkişi göndermelerini istedim. Rekor Otomotiv bilirkişi yollamalarının mümkün olmadığını, benim çekiciyle
aracımı Ümraniye’deki servise getirmem gerektiğini söylediler. Aracı çekiciye yükleyip Ümraniye Rekor Otomotiv’e götürdüm. Oradaki ilgili
servis müdürü Özlem Hanım, müşteri ilişkilerinden Emrah Bey ve servisten 2 usta aracı çekici üzerinde indirmeden kırılan parçalara baktıktan
sonra aracı servise indirip daha detaylı incelemek istediler. Bende zaten bu aracın kendileri tarafından bu hale getirildiğini ön tespitte kusurun
kendilerinden kaynaklandığının anlaşıldığını ve aracımı kendi ustama yaptırıp masrafları rücu edeceğimi söyledim. Onlarda bu tarz bir şey
kabul etmeyeceklerini dile getirdiler. Bende kendilerine hakkımı hukuki yollardan arayacağımı belirttim ve aracı tamir ettirmek üzere kendi
ustama getirdim.

Logged

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #1 : 05 Ağustos 2015, 14:58:00 »
ülkemizde hak aramak bir dert adalet bulmak başka bir dert. adalet de hak da güçlünün yanında.

size tavsiyem en kısa sürede bir avukata danışmanız avukat yönlendirmesine göre bilirkişi, tamir, parça vs tüm maddi zararınızı tazmin yoluna gitmeniz. buna işinizden olduğunuz günleri, tuttuğunuz taksiyi çekiciyi vs ekleyin bir de üstüne makul sınırlarda bir manevi tazminat talebinde bulunun.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #2 : 06 Ağustos 2015, 03:33:21 »
vw almanyaya da konuyu yazın bence, arızanın yetkili servisin işleminden kaynaklandığı ve özel ustanız farketmeseydi can ve mal kaybı yaşayabileceğiniz ve yetkili servisin vw markasına yakışmayan tavır içinde olduğu şeklinde.

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #3 : 07 Ağustos 2015, 16:41:38 »
Ben ustanıza güvenmemenizi tavsiye ediyorum. Az bir motor bilgisi olan bunun mümkün olmayacağını bilir. Anladığım kadarıyla motor bilginiz pek yok.

Krank dişlisi dediğiniz yer, motor kaputunu açtığınızda sağ tarafınızda kalır. Krank dişlisi, şanzıman çanı ile kapalı bir yapıdır. Triger kayışı ise kaputun sol tarafında yer alır. Yani biri motorun önünde diğeri arkasındadır. Aralarında herhangi bir yol, bağlantı, tünel vb. yoktur. Triger değiştirilirken düşen herhangi bir vidanın motorun bir ucundan diğer ucuna gitmesine, hele ki kapalı bir metal kutunun içerisine girmesine imkan yok.

Servis bir bilirkişi ile bunu rahatça ispatlayabilir. O vida muhtemelen aracın baskı-balatası değişirken bir yerlerden düştü ve orada kaldı. Baskı-balata değişimi pahalı olduğu için büyük ihtimalle dışarıda yapılmıştır.

Geçmiş olsun.
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #4 : 08 Ağustos 2015, 00:27:00 »
Krank dişlisi kaputu açınca sol tarafta, triger kayışı vasıtasıyla egzantrik dişlisine ve haliyle eksantrik miline hareket verip subabları açıp kapatıyor, sağ tarafta şanzımanın kapattığı volan dişlisidir, marş motoru kontak çevrildiğinde bu dişliyi çevirip motorun çalışmasını başlatıyor.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #5 : 13 Ağustos 2015, 13:07:59 »
Geçmiş olsun ben olsam rekora birakir onlarin cozmesini beklerdim. Aksi halde tum masraflar büyük ihtimal size kalir veya uzun suren mahkeme süreci yasanabilir
« Son Düzenleme: 13 Ağustos 2015, 13:09:38 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #6 : 06 Eylül 2016, 03:37:58 »
eskileri karıştırırken bu başlık denk geldi. sonuç ne oldu acaba?
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Rekor Otomotiv
« Yanıtla #7 : 07 Eylül 2016, 16:01:36 »
eskileri karıştırırken bu başlık denk geldi. sonuç ne oldu acaba?
Hakkaten bende merak ettim şimdi.
03.06.2005