merhaba değerli form üyeleri,
aracım 2000 model AGR motor 1.9 TDI hararette dalgalanmadan dolayı yaza girerken nisan 2018 orjinalini bulamadığımız hararet müşürü ile termostatı değiştirdik ve hararet ibresi 90 da çakılı kalmaya eskisi devem etti
ancak Kasım 2018 havaların soğumasıyla araç ilk marşta çalışmamaya başladı faat gün içerisinde hiç sorun çıkarmıyordu; kızdırma bujilerini teste gerek kalmadan takım olarak değiştim orta halli denen akü değişti. ancak sabahları ilk marşta ki genelde iki ısıtma yapmama rağmen araç gıy gıy gıy gıy gıy uzaya biliyor - bazende iki ısıtma ile tek gıy da benzinli gibi çalışıyor.
109 nolu röleyi elimle tutuyorum tık hissediliyor sabahları mazot hortumuna bakıyorum geri salma boşluk vs. yok termostat ile hararet müşürü değiştirmeden önce benzinli gibi çalışan araç gitti başka araç geldi sanki;
ustaların yorumları; kurum bağlamış,mazot pompası,enjektör,avans diyenler oldu Pc arıza kaydı yok bu problemleri yaşayanlardan veya bilenlerden bilgi paylaşımı beklemekteyim deneme yanılma yöntemlerinden mk1 kasa aracım da çok çekmiştim.