wow Hocam gelen ses motor kilitlemesi gibi birşey değildi.Motor kilitleme davası elektronik birşey olduğu için ses yapacağını zannetmiyorum ama kesinde birşey demiyorum emin değilim.Farzedelim ki öyle,performans düşüşü,kara duman ve otobanda 140 giderken sanki 200 gidiyormuşum gibi motor gürültüsü geliyordu.Bunlar kilitten olamaz bence.Beni en çok rahatsız edende o sesti zaten.Şimdi herşey normale döndü.Babamın arabası Ford Mondeo onda hiç böyle kurumdur zor çalışmadır bu tip sorunlar yaşamadık.Bence bu problemlere biraz daha dikkat etmesi gerekiyor VW'nin.Ayrıca VW sahibi kimi tanıyorsam hepsinin arabası bakımına az bi zaman kaldığında yağın koyulaştığını yada azaldığını söylüyor.İyi Günler..
Halil Kara Abi ben Belçika'da yaşıyorum.Türkiye'de nasıl yapılıyor bilmiyorum ama burada her garaj yani teknik servis ısıtma bujilerinin Distributie kayışını (Türkçesi nasıl yazılıyor bilmiyorum) değiştirirken değişmesini öneriyor.Yani 90,000 km'de bir.Onu ölçebiliyorlar sağlam çıkıyor ama zor çalışıyor.O sorun bi arkadaşımdada vardı.Ölçtüler sağlam dediler ama özelliğini kaybetmişti söktüklerinde farkedildi.Değiştirince düzeldi..Diesel arabalar için özel katkı maddeleri satılıyor.Benzin istasyonlarında var burda.Arada bir (3-5 ayda bir) o maddeler full depoya atıp biraz bağırtarak (3500 turlarda 3ncü vitesi öneriyorlar)sürersen bayağa bi pislik yok oluyor rahatlıyor motor.İyi Günler..