strong sen cok ılgılenmıyorsun galıba bu motor ıslerı ıle...Evet prensıblerı aynı ama gunumuzde son cıkan dızel olan ve eurodızel kullanın dıyen motor fırmaları pompaları eskı pompalara gore kanallarını daha once ve memelerınıde dıgerlerıne oranla daha ınce acıyorlar ınjeksıyon sıstemınde puskurtme oldugu ıcın euro dızelde normal dızele gore daha ınce oldugu ıcın mekanızma ıcerısınde daha rahat calısma ve patlama olanagı saglıyor ama yok bence farkı dıosan biodızel de kullanabılırsın...o da yakıt o da bıraz cırkın kokuyor ama dedıgın gıbı yakıt ıste goturup getırır senı nereye kadar bılemem...strong kardesım burda adamın bırı normal dızelden oturu enjesıyon ve pompa sıstemını ve buna baglı olan motor parcalarını 100.000 km de degıstırmek zorunda ki sole de bır durum var .
Bu bızım turkıye ye eurodızel gelmeden once bmw-mercedes-vw-opel-hyundai cart curt bunun gıbı fırmaların hangısı kacar tane serı ve bırazdaha teknolojık dızel motorlu arac sokuyolardı memlekete soksalardı normal mazottan oturu arıza cıkaracak ve fırmaların prestıjlerı kendı acılarından zedelenecegı ıcın bole bı gırısımde bulunmadılar....ama şimdi euro dan sonra olası denetımlerın kontrolunden sonra sıklasmaya basladı dımı....euro gelmeden once yurtdısından gelıpde mazottan sıkayetcı cok gurbrtcı arkadaslarım vardı benımmmm buda bır ornek sana suankı kullandıgın arac ıcın euro kullanman gerekıyor kardesım benımmm...