Gönderen Konu: Değişik bir sorun ve benim tosunun bazı , çok iyi olmayan fotoları...  (Okunma sayısı 8679 defa)

Çevrimdışı Burzum

  • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
Imageshack - 89132330.jpg

Imageshack - 88003087dq0

ImageShack® - Online Media Hosting

Imageshack - 58487489od9

Imageshack - 18512339rl2

Imageshack - 41171531ga2

      Sorun dün ortaya çıktı. Arabanın kaputta bazı açık kablolar vardı onları kapatmak için uğraşırken yağ müşürüne bağlı olan kablo nasıl olduysa çıt diye koptu. Ben de başka bir kabloyla hemen değiştirdim.
Sonra atladım arabaya bir iki yere uğramam gerekliydi, o da ne? Araba 2750-3000 devir aralığındayken yağ sinyali veriyor.
      Gittiğim yer sanayiye yakındı Allah'tan. Durumu anlattım önce yağcı baktı yağı tam abi, yağın durumu da iyi dedi. Hemen elektrikçiye gittim. Kablodandır dedim. Kablo sağlam çıktı. Müşüre mi zarar geldi acaba dedim, müşürü denediler müşür sağlam. Başka müşür denediler durum aynı.
Acaba devirle mi alakalı diye düşündüm.  O da değil... 2750-3000 devirde devreye giriyor ama kontağı kapatana kadar durmadan sinyal veriyor.
Arabayı çalıştıryorum bir sorun yok...Devir 3000'e gelince başlıyor meret yeniden. Anlamadım. Ustada geç oldu misali pek bakmak istemedi. Malum -15 , -20 güneş batınca donuyor insan.
Fotolar kötü biliyorum ama bir an önce paylaşmak istedim.
     Bu arada jantlar gerçekten yalan...
     Şark Cephesinden Selamlar herkese.
Sahip olduklarını kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle sahip olduklarından daha değerli olamazlar.

Logged

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
 selamlar kardeş inşallah sorunun çözülür
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı Burzum

  • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
Teşekkürler kardeşim çözülecek inşallah... Nazar değdi nazar biliyorum. Bu havada tek marşla çalışıyo ya ondan oluyor hep bunlar. ;D ;D ;D
Sahip olduklarını kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle sahip olduklarından daha değerli olamazlar.

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
maşalah çok güzelmiş. rengine rağmen iyi duruyor :)
sorun konusunda aklıma gelenleri yaptırmışsın gerçi. inşallah kısa sürede çözülür. 

Çevrimdışı musa

  • İleti: 625
    • Profili Görüntüle
sorunun neren olduğunu bilememek gıcık edio insanı..inşallah tez çözersin problemini..selamlar

Çevrimdışı Burzum

  • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
maşalah çok güzelmiş. rengine rağmen iyi duruyor :)
sorun konusunda aklıma gelenleri yaptırmışsın gerçi. inşallah kısa sürede çözülür. 

Rengine rağmen temiz ve diri görünüyor. Orjinal boyasıymış üzerindeki öğrenince şaşırmıştım açıkçası...
Rengi değiştirmeyi düşünüyordum aslında; ama sonradan vazgeçtim boyatırsam aynı rengi seçecem ya da komple gövde boyaya sokabilirsem opak kırmızı ya da mat siyah olabilir.
Bence bu arabalara metalik ya da sedefli boya gitmiyor.
Tabi zevk meselesi , insan bir de alışıyor ilkin rengi iğrenç gelmişti şimdi herkes Kavun nasıl falan diyo bir sempatiklik sardı keratayı....
Şu lanet sorunda bir anlaşılsaydı.
Sanayideydik bugün usta yağlamayla ilgili ne varsa baktığını söyledi ama nafile(?)

Konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımını bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Sahip olduklarını kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle sahip olduklarından daha değerli olamazlar.

Çevrimdışı Burzum

  • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
_________________" 'QUARTERS' IS THE ONLY ONE BLOG CENTRALIZING ON ENGINEERING "_________________ - Blogcu

Yağlar , yağlama sistemleri , yağ seçimi , yağ problemleri , yağ basıncı…gibi konularda bilgi sahibi olmak isteyenler olabilir diye bu linki de vereyim dedim.
 ;)
Sahip olduklarını kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle sahip olduklarından daha değerli olamazlar.

Çevrimdışı Ex_tremegolf

  • İleti: 102
    • Profili Görüntüle
ilginç .. bakılması gereken yerlere bakılmıs ama özellikle devir yükselince yapması daha da ilginç .müşüre giren tepede bi gevseklik falan mı var  devir yükselince temassızlık falanmı yapıyo acaba :(

Çevrimdışı Burzum

  • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
Ben de öyle düşündüm; devir yükselince motor titreşimi azalır ve başta varsa bir temassızlık sonradan düzelir diye tahmin etmiştim. Daha önce böyle bir sorun yaşamıştım başka model ve marka bir araçtı ama o da aynı mantık.
Galiba yağ pompasından kaynaklı, ya da yağ filitresinde gözümden kaçan bir tıkanıklık var gibi.
Bakalım ne olacak        :(
Sahip olduklarını kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle sahip olduklarından daha değerli olamazlar.

Çevrimdışı Ex_tremegolf

  • İleti: 102
    • Profili Görüntüle
hayırlısııı iyi kontrol et kesin basit birseydir...zaten adam akıllı bi sorun olsa simdiye kadar coktan halledilmişti  ;D ;D

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
motor yağını ne kdr km önce değiştirdiniz?

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Hoşgeldin. Aracın çok özel. Hem renk, hemde şanzıman olarak. Allah kaza vermesin.

Çevrimdışı refikmk1

  • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
mk1. maşallahı var allah kaza bela vermesin :sevgi:

Çevrimdışı MK1Golferhan

  • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
araç güzel güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesin  ;)