Benzinli silindir sayısı motor gücü - motor kodu
2,0 l 1984 cm³ Reihe 4 BOSCH-Motronic ME 7.5 85/115 AXA
3,2 l 3189 cm³ VR 6 BOSCH-Motronic ME 7.1.1 170/235 BDL 6 Automatik ,4motion
Dizel
1,9 l TDI (DPF) 1896 cm³ Reihe4 Pumpe-Düse mit Turbolader 62/84 BRR
1,9 l TDI 1896 cm³ Reihe 4 Pumpe-Düse mit Turbolader 63/86 AXC
1,9 l TDI(DPF) 1896 cm³ Reihe 4 Pumpe-Düse mit Turbolader 75/102 BRS
1,9 l TDI 1896 cm³ Reihe 4 Pumpe-Düse mit Turbolader 77/105 AXB
2,5 l TDI 2461 cm³ Reihe 5 Pumpe-Düse mit Turbolader 96/131 AXD 6 ileri oto.
2,5 l TDI(DPF) 2461 cm³ Reihe 5 Pumpe-Düse mit Turbolader 96/131 BNZ "
2,5 l TDI 2461 cm³ Reihe 5 Pumpe-Düse mit Turbolader 128/174 AXE "
2,5 l TDI(DPF) 2461 cm³ Reihe 5 Pumpe-Düse mit Turbolader 128/174 BPC "
Multivan modelleri isim ve donanımları
VW T5 Multivan Atlantis
VW T5 Multivan Beach
VW T5 Multivan Cruise
VW T5 Multivan Startline
VW T5 Multivan California Sonora
(DPF) :Dizel partükül filtresi
Bir dizel partikül filtresi, dizel motorların egzoz gazlarında bulunan kurumun ayrılması için bir sistemdir. Modele bağlı olarak Volkswagen’ de iki sistem kullanılmaktadır:Katkı kullanılmayan dizel partikül filtreleri, partikül filtresinin motorun yakınına yerleştirildiği araçlarda kullanılır. Katkılı sistemler, partikül filtresinin motorun yakınına konumlandırılmasının mümkün olmadığı araçlarda kullanılır. Katalitik kaplamalı filtre, katkı olmaksızın çalışır ve bunun için iki türlü etki yapan, soy metal içeren bir filtre kaplaması kullanır. Pasif rejenerasyon sırasında katalizatörde birikmiş olan kurum yavaş ve zarar vermeyecek bir şekilde CO2’ye dönüştürülür. Bu olay 350-500°C sıcaklık aralığında meydana gelir ve özellikle ağırlıklı olarak otoyol kullanımında başka özel önlemler olmaksızın sürekli olarak olur. Uzun süre düşük yükle kullanımda, örneğin şehir içi trafiğinde, her 1000 ila 1200 km de bir egzoz gazı sıcaklığının aktif olarak yaklaşık 600°C’ye çıkarılması ilave bir filtre rejenerasyonu yapılmasını sağlar. filtrede birikmiş olan partiküller bu sıcaklıkta yanar. Katkılı sistemlerde katkı, kurumun yanma sıcaklığının yaklaşık 5000 °C’ye düşürülmesine yarar. Sürüş tarzına bağlı olarak her 500 ila 700 kilometrede bir rejenerasyon gereklidir. Her yakıt ikmalinde katık otomatik olarak yakıt deposuna konur. 1 litre katkı yaklaşık 2800 litre yakıt için yeterlidir.