Gönderen Konu: kızdırma ışığının özellikleri  (Okunma sayısı 6153 defa)

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
kızdırma ışığının özellikleri
« : 14 Şubat 2008, 14:53:04 »
 benim araçta şöyle bir durum var araç kızdırma yaptıktan sonra yani çalıştıktan sonra 20 ila 25 saniye kadar tekrar kızdırmaya devam ediyo bunu sebebi nedir röleyi değiştirdim aynı şey devam ediyo malum kış şartlarından sıcaklıktan ötürü bir durummudur yoksa benim arabama has bir özellikmi şimdiden bilgilerinizi benimle ve bu yazıyı okuyan arkadaşlarla paylaştığınız için teşekkürler  :tamamdir
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Logged

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #1 : 14 Şubat 2008, 15:57:25 »
valla abi bizim passattada otomatik kızdırma var ama böle bi durum hiç olmadı, belki bi temas sorunu veya role ilgili bir durum da olabilir yada senin arabana has bi özellik
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #2 : 14 Şubat 2008, 16:40:15 »
teşekkürler nizam sağ olasın ben de bir türlü anlıyamadım bunu nedendir diye belkide bu rölenin altındaki sokette mi bir sorun var     röle de 2 tane var elimde  2 si de aynı karakterde çalışıyo
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #3 : 14 Şubat 2008, 17:02:29 »
abi desene senin arabanın karekterine uymadı bunlar... saka bi yanada belli ısıya ulasınca kesmesi gerek değil mi yada senin elinde ki rolelerin ısı farkı da olabilir, önceden de varmıydı abi bu yoksa yeni mi başladı ?
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #4 : 14 Şubat 2008, 17:16:44 »
yaklaşık nasıl diyim soğuk lar başladığında başladı  kızdırma bujilerinin 3 tanesi gitti ondan sonra şimdikiler yeni ve soğuklardan beri öyle devam ediyo bana çok ilginç geldi elektriksel bişey mi acaba
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #5 : 14 Şubat 2008, 17:30:27 »
senin kızdırmalar manuel mi yoksa otomatik mi yani soğuklar basladıgından beri demişsin  ve üç kere bu olay olduguna göre ya otomatikse onda sorun olabilir, passat üç senedir bizde sadece iki kere değiştik oda bizim hatamız sonucu oldu
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #6 : 14 Şubat 2008, 21:28:40 »
Dizel araçlarda bildiğim kadarı ile kızdırma yaz kış çalışması lazım.... Kontağı açarsın kızdırma ışığı yanar sönene kadar beklersin ve marş a basarsın....

 Eğer kızdırma sorunu varsa çok farklı yerlerde sorun olabilir.... 

1. Kızdırma bujileri
2. Kızdırma rolesi (genelde standart Otomatiktir)
3. Pompa (Eğer sorun burdaysa kesenin ağzını baya bi açman lazım)

Ama araç kzıdırıp kolay çalışma yapıyorsa ve hala kızdırma ışığı yanmaya devam ediyorsa kullanılan kızdırma rölesinde sorun olabilir yada tesisatta... Belki hiç ummadığın kontak ünitesinde bile olabilir....  İşin ehli bir usataya göster derim ve kimseye buna kendinde dahil bızıklatma derim...

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: kızdırma ışığının özellikleri
« Yanıtla #7 : 15 Şubat 2008, 12:21:02 »
warlock haklısın buna elletmemek lazım allahtan arabanın çalışması çok iyi onda sorunum yok sadece çalıştıktan sonra o şekilde tekrar lambasının yanık kalıp kızdırmaya devam etmesi tuhaf bendeki röle li otomatik 2.bir rölem daha var soketinden çıkartıp denediğimde aynı sorun yine var sanırım elektriksel bişi var role soketinin dibi ile kontak arasında belkide
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld