he yoksa da sanki hem vw golf5 gti i hemde CTR ymiş yutmuş gibi yapma oke.mi
benim bi tane bmw bi tane de 94 astra gsi ım var ikisinin de söküp kurcalamadığım yeri kalmadı sana şunu sölim bak ben otomobilden performans ararım o konfora güvenliğe annem bakıor
ha bi de sence vw in turboyla aldığı gücü CTR atmosferik alıor bu sence daha iyi bi motor demek değilmidir
hadi olaya sizin baktığınız gibi bakalım
turbo motor ömrünü daha çabuk bitirir ama atmosferik ölemi allasen sizin turbonun 10 sene sonra kimse yüzüne bakmaz ölü fiyatlara gider ama 96 model vtec e bak 20 mlyr piyasası
burda karşılaştırdığınız gti sınıfı arabalar hedef kitlesi belli bu arabada extra donanıma bi gerek var mı
bi kere arabam olup olmaması seni neden ilgilendirdi ve bunun bi onemi de yok .ha soruna gelince arabam var evet kendi arabam 2004 fiesta 1.4 benzinli vitra yesili sonra ailemin de arabası var ki o da benim sayılır focus 2005 tdci sedan ghia demir grisi ,daha yeni bi tane 2004 model connect sattaık "22 milyara"(vti dan pahalı galiba)
sonra gti vs ctr motoıruna gelirsek
gti ın 280 nm torkunu ctr nin 196 sına ustunulugune bak bi ve gti gbu torku ne kadar uzuzn sure veriyo
200 hp yi 5100 den 6000 e kadar veriyo
ve daha az yakıyo
daha az omurlu de degil
daha teknolojik
modifiyeye daha yatkın
abi simdi gti ın fiyatına baktım 63 milyar bi ara bu fiyata ctr satılıyodu farkındamısın donanım ve kalite olmadan tasarım da yok tabi
atmosferik olmak avantaj degil bunu da kabul et