Dostlar ben koyu bir VW sever olsamda Hondanin performans makinalarina ilgi duyarim severim. Fakat bana her zaman bu anlayis yanlis gelmistir. CTR turbosuz, GTI turbolu. CTR turbolu olsa cok daha iyi gider -hic suphem yok-. CTR nin subap zamanla sistemini GTI ya koysanizda GTI da CTR kadar gider atmosferik. iki arac arac arasinda birbirinde olmayan bazi ozellikler var. CTR, GTi dan daha hafif. hafiflikte guc birlesince iddali arac oluyor ama GTI ise ayri bir makina olmayan yok ayni zamanda
sporcu hizli. Sunda fiyati da uygun...keske imkanim olsada alsam...ben hondanin
spor makinalari alirim dusunmeden - gerci genelinde frenler yetersiz kaliyor ama olsun-...
CTR in 200bg cikmasi icin zaten devir cevirmesi gerekiyor ki buda atmosferik makinalarda zaten dogaldir. yani iki atmosferik makina biri 6000 devir de 200 beygir uretmesi imkani yoktur gunumuz teknolojik imkanlarinda...
GTi cikana kadar hothatch sinifinda lider CTR di. Sonra GTI cikti GTI lider oldu..belki de simdi lider Focus ST olmustur bilemiyorum....
Hondayi severim honda ile alip veremdigim yoktur. 106 lar VTI leri catur ezerkende Honda seviyordum VTI larin degeri anlasilincada seviyorum gerci fiyatlari ucuk ama....
GTI hizlanma videosu....asagida.
RapidShare Webhosting + Webspace