Benim Vw tercihim olsada Hondanın bendeki yeri ayrıdır..Atmosferik 200 hp yada turbolu 200hp kıyaslarsak cok yanlış olur..Vw ezelde beri turbo işinde hondada ise atmosferik..Ama artık devir değişti atmosferikler iptal.gerek yakıt tasarufu gerek limit güçler..Hondayı merak ederim artık ne yapacak litre başına daha ne kdar güç üretecek..Turboda o değil istediğin gücü elde edersin..Motor aşınması gelince turbolu diye daha cok aşınır diye bi olay yok ki zaten hondanın devir bandı geniş..Beygir ve tork zıt güçlerdir..Honda torktan kısmış beygire yüklenmiş..Performans olarak kıyasladığımıda yol eğimi cok büyük etkendir..Dağlık yamaçlara geldiğimizde Hondanın kesildiğini görürürz:)
Fk2 type-R kullandım motorun sesi başka ama makinada konfor yok zaten isteselerde olamaz çünkü güçünü cok cok üst devirlerde sağlıyor..Golf herzamanki gibi
spor ve konforu kullanıma birlikte götürüyor..Yakıt olarak geldiğimizde bu iki araçlar sonuçta seri istemesendende basmak isticeksin..Buda hondada vtech açılcağına anlamına geliyo ve açıldığından golfdan fazla yakması gerçektir..Adeta benzini cekiyor..Ama hondadaki o devir o tiz sesi bayılıyorum..)