öncelikle herkese selam siteye daha önce üye olmaya çalıştım ama üye alımı yoktu galiba moderasyondaydı
1979 model bi golf 1 satın aldım alırken satan kişi arkadaşım olduğu için hiç biyere göstermeden ve güvenerek aldım ama bir sürü sorunla karşılaştım
arabanın şasesinde çürüme vardı yaptırdım kaportada çürükler hala mevcut araç lpgli 1.6 gls 5 vites üzerindeki motor 84 model bi arabadan çıkarılıp takılmış ve enjeksiyonlu motor karbüratörlüye çevrilmiş
bunu tekrar enjeksiyona çevirebilirmiyiz yoksa değmezmi
ön akislerin değişmesi lazım ta tak vuruntu sesi ve uğuldama sesi var benzinle çalışmıyor kapı içlerinden çok fazla ses geliyor sanırım bu krikoların bozuk olmasından yada amortisörleri değiştirsem ses kesilme ihtimali varmıdır
arac dış görünüş olarak derli toplu duruyor fakat yolda giderken kaputun acılması sonucu kaputta ve bağlantı noktalarında biraz hasar oluştu
arac biraz yağ eksiltiyor ama motorun çekişinde herhangi bi düşüş yok ikinci viteste uzadığım zaman 110 km hıza ulaşıyor ve uzun mesafede ibre sona kadar dayanıyor
motorun ve karbüratörün fotosu bu karbüratörün neyin olduğu hakkında bilgisi olan varmı acaba?
birde bu modellerde radyör için yedek su kabı bulunuyormu yoksa benimki iptalmi edilmiş araba çalışıp belli bi ısıya geldiğinde hortumlar şişiyor radyatör kapağını açıp havasını boşaltıyorum bunun sebebi ne olabilir?
şimdi ben bu araca masraf yapmalıyım değermi yoksa elden çıkarıp daha toplu aracmı almamı tavsiye edersiniz ve satabileceğim fiyat aşşağı yukarı ne kadardır
ben golf1 in hastasıyım ama maddi olarak imkanım yok bu arabaya belli bi ölçüde yavaş yavaş masraf yaparak kullanabilirmiyim yoksa yaptırdıkça sorunlarmı çıkar
ve son olarak işini düzgün yapan ve bana gercekten yardımcı olabilecek alacağı parayı değilde yapacağı işi ön plana çıkaran bi usta tavsiye edebilirmisiniz
saygılarımla fatih.....