16v lerin sc uyuarlaması biraz problem, büyük silinidir kapağı ve varsa klima techizatı yüzünden pek yer kalmıyor. Ama şarj dinamosu dahil o kısımdaki ünitelerin yerleri ayarlanır klima dan vazgeçilirse takılıyor. Klima komprasörü sorun olmasa ztn hortumları sorun olur. Ama o şekilde de uraşıp takan vardır illa...
16v makinaları Turboya çevirirkende prof bir çalışma için emme manifoltunun değişmesi ile başlıyor hadise, liste uzayıp gidiyor...
20v 1.8T makina güzel seçim.... Meblalar büyük, montajı ve elektrik tesisatı vs eklenince iyi yatırım gerekiyor, bunun içinde çıkma alının motorun rektifiyesi de dahil... Para ve zaman ile herşey yapılır.
16v motorlar Amerika da pek bulunmadığı için ki özellikle ABF... Amerikan firmalrının bu makina üzerindeki çalışmarı da zayıf...
Herzaman şuna inanınırım...
Otomobil ile uğraşmak = Para x Zaman
.... Bu çarpanlar ne kadar geniş zaman ve ne kadar çok para içeriyorsa uğraşı o kadar ciddi, o kadar profesyonel oluyor...
G60 fikrine de açıkçası ben çok olumlı bakıyorum, parça sıkıntısı ve problemler tabi ki olacak... Ancak biraz yaratıcılık lazım bunların çözümleri için... Severk, arayarak G60 alan birisi inanıyorumki aracını en güzel şekilde yürütür...