Gönderen Konu: devir saati 3000 üzeri???  (Okunma sayısı 19666 defa)

Çevrimdışı mustklc

  • İleti: 1623
    • Profili Görüntüle
Ynt: devir saati 3000 üzeri???
« Yanıtla #28 : 20 Haziran 2010, 22:21:24 »
dostum şanzımanı değiştrdim bende 3000 devirde 120 yaparken şimdi 100 yapıyor... ne olabilir dedim ama dişlilerle ilgili labilir samnırm...

aramıza hoşgeldin. 5. vites dişlisini polonunki yerine daha ucuz diye mk1 dişlisi takıyormuş ustalar. dolayısıyla daha yüksek devirde daha az hız yapıyor, daha çok yakıyor.  bizdeki ustalar sobalık odun gibi saf katıksız  odunlar ayaktan başa kadar. senden para koparayım da nasıl olursa olsun.
Araba binmek içindir..

Logged

Çevrimdışı alpaslanxvx

  • İleti: 365
    • Profili Görüntüle
Ynt: devir saati 3000 üzeri???
« Yanıtla #29 : 20 Haziran 2010, 23:05:44 »
arkadaşlar yapılan yorumlardan da gayet açık bi şekilde anlıyoruz ki , bu şanzuman işinde niyet iyi de olabilir ( beceriksizlik ) , kötü de olabilir ( kazıklama durumu ) bi şekilde halledilememiş , insanlar zaten yetkili servis deyip gidiyolar , ben şahsi fikrimi söylüyorum , özellikle yetkili servislere güvenmiyorum , sanayide gerçekten bi araştırma yaparsanız nerede olursa olsun , işinin ehli ustayı her zmn bulursunuz , zaten o ismi yapmıştır , ben çok servis , usta dolaştım %80 i art niyetli ( forum kurallarından dolayı bu kadar yazabildim  :) ) yani işin ehline gitseniz bence bunlar olmazdı , bnm başıma gelmedi daha çok şükür ve araç 3000 devirde 120 km/s yapıyo , normali de bu eğer aee motor 1,6 75hp 8v ise  ;) kaldı ki bence 1,4 100 bg liktede bu kdr düşmemeli değer , eğer gerçekten izmirde bu problemi yaşayan arkadaşlarım varsa tamircime yönlendirebilirim , en azından iyi niyetli ve işinin ehli olduğunu düşünüyorum , bi konuştururum yardımcı olr , şahsen bende böyle bi problem olsa ilk gideceğim insan o ve son yaptığı araç da volvo s80 3,0 lt v6 twin turbo , bu bilgi yeterlidir bence  :)

Çevrimdışı d3n1s

  • İleti: 1317
    • Profili Görüntüle
Ynt: devir saati 3000 üzeri???
« Yanıtla #30 : 21 Haziran 2010, 00:23:29 »
arkadaşlar yapılan yorumlardan da gayet açık bi şekilde anlıyoruz ki , bu şanzuman işinde niyet iyi de olabilir ( beceriksizlik ) , kötü de olabilir ( kazıklama durumu ) bi şekilde halledilememiş , insanlar zaten yetkili servis deyip gidiyolar , ben şahsi fikrimi söylüyorum , özellikle yetkili servislere güvenmiyorum , sanayide gerçekten bi araştırma yaparsanız nerede olursa olsun , işinin ehli ustayı her zmn bulursunuz , zaten o ismi yapmıştır , ben çok servis , usta dolaştım %80 i art niyetli ( forum kurallarından dolayı bu kadar yazabildim  :) ) yani işin ehline gitseniz bence bunlar olmazdı , bnm başıma gelmedi daha çok şükür ve araç 3000 devirde 120 km/s yapıyo , normali de bu eğer aee motor 1,6 75hp 8v ise  ;) kaldı ki bence 1,4 100 bg liktede bu kdr düşmemeli değer , eğer gerçekten izmirde bu problemi yaşayan arkadaşlarım varsa tamircime yönlendirebilirim , en azından iyi niyetli ve işinin ehli olduğunu düşünüyorum , bi konuştururum yardımcı olr , şahsen bende böyle bi problem olsa ilk gideceğim insan o ve son yaptığı araç da volvo s80 3,0 lt v6 twin turbo , bu bilgi yeterlidir bence  :)

1.4 sportline'ların şanzıman oranları çok kısa, benim 5. vites dişlisini değiştirttim bildiğim güvendiğim, ailece tanıdığım ustama, özellikle uzun bir dişli takmasını istedim, şimdi biraz farklı olmakla beraber 1.6 75hp verilerini tutturuyorum, 2500 devir 100 km hız gibi, dolayısıyla 1.4 sportline'ların şanzıman oranları, dişlileri 1.6'lardan farklı olduğunu savunabilirim.

Çevrimdışı alpaslanxvx

  • İleti: 365
    • Profili Görüntüle
Ynt: devir saati 3000 üzeri???
« Yanıtla #31 : 21 Haziran 2010, 00:26:14 »
anladım üstad :tamamdir