Polemik ve tartışılması gereken konular...
1= Oktan meselesi... Motor hangi oktana göre ayarlı ise o oktan o aracın hem daha ekonomik hem daha performanslı olmasını sağlar ama bu EU da yaşayanlar için geçerli bizim gibi kaçak yakıta solvent atılıp çart oktan çurt oktan deyip cebimizi soyan bir politikayla değil...
2= Karbon Clean = Genelde emme manifoldu silindir kapağı içi buna enjektörlerde dahil ve gaz kelebeği bölgleri. Karbon (yakıt kurumlaşması) Clean (Temizlik) Adını oluşturuyor ve ister bunu kitlerle ister bu saydığım parçaları tek tek sökerek yapılır ve özellik ilede enjeksiyonlu (dizelde dahil) yapılması şart olan bir temizliktir.. Dediğim gibi temizlik için ister carbon clean adı verilen gene tiner bazlı temizleme kiti kullanın isterseniz direk tiner ile temizleyin ama mutlaka yapılması şart aracınızın kurumlara tesilm olmasına izin vermeyin...
3= Chip Tuning= Her yiğidin harcı değildir... Piyasadakiler sadece para tuzağı, Amatör ve pro uygulamalar zaten sadece programla bitmiyor...
4= Hava Filtresi= Sanayilerde sadece ses amaçlı takılır 5 tl yede var ama sadece görüntü gerisi sorunlar yumağı... Araç performansı içi sadece hava filtresi yeterli değildir.. Performans filtresi uygulanan aracın yakıt ayarlarıınında yapılması gerekir bu hem mekanik hem elektronik(chip Tuning) olamalıdır , Tabi motoru Beslerken rahatlattın ya boşaltımı naptın oda gene egzost sisteminde yapılacak değişiklik ile ayarlanması gerek... Yani hepsi birbiri ile orantılıdır eğer yapmassan gene birdünya sorun yumağı..
5= Egzos = yukardaki listede zaten gerekli açıklama var gerisi hikaye ses ve görüntü bırakın beygir almayı beygirleri kaçırmaktan başka bişey değil