arkadaşlar triger kayışını yaban atmayın triger kayışı subapları açıp kapatan egzantrik milini çevirir eğr koparsa kayış supap silindirin içinde kalır piston sıkıştırınca dışarı kaçmadığı için orda kırılır motor kitler masrafı da çok pahalıy mal olur milyarlara
sein değişiminin phalı olamnasının sebebi ise değiştirmek zahmetli motorun yarısını açıyorlar v kayışı gibi açıkta değil aman ihmal etmeyin derim ben servise sorun onlar bakıyorlar değişmesi gerekir veya idare eder derler onlar benden daha iyi bilir kazasız belasız günler, sürüşler dilerim
Merhabalar;
Daha geçen hafta 50.000 de iken triger kayışı değiştirdim:(
Çünkü maalesef triger kayışı sıyırdı, eksantrik kilitledi. 2 ve 4 subab lar yamuldu...
Ustanın demesine göre diğerlerinde azda olsa açı kayması olmuş.(Lazerli bi cihazla baktı)
Servisten fiyat aldım 1.200 dediler:(
Sanayide triger seti + V kayışı + 16 subab + devirdayim + üst conta + antifreez + işçilik 820 ye mal oldu.
Bundan böyle 40.000 de değiştirmeyi düşünüyorum.
Keyifli sürüşler kerkese.