Gönderen Konu: Buda Benim mk 1 im  (Okunma sayısı 73146 defa)

Çevrimdışı AhMeTH61

  • İleti: 2223
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #112 : 15 Ağustos 2008, 15:38:05 »
Biz zamanında mk2 ye almıştık.

bu şekilde gözüküyor

Logged

Çevrimdışı saydam

  • İleti: 445
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #113 : 15 Ağustos 2008, 15:49:24 »
senin kapı bantlarıyla felan çok uyumlu olmuş ama :) + tamponlar bir butün gibi görünüyor.

Çevrimdışı AhMeTH61

  • İleti: 2223
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #114 : 15 Ağustos 2008, 15:56:39 »
He ya.Ozaman çok fenaydı araba :)
Halledersin sen bi şekilde güzel durur her türlü

Çevrimdışı AhMeTH61

  • İleti: 2223
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #115 : 15 Ağustos 2008, 15:57:38 »

Bu resimdeki yapışkandan yaptır aynı mk2deki gibi olur.

Çevrimdışı saydam

  • İleti: 445
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #116 : 15 Ağustos 2008, 16:11:29 »
uydurabilirsek neden olmasın :saygılar
güzel fikir.

Çevrimdışı saydam

  • İleti: 445
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #117 : 18 Ağustos 2008, 10:03:10 »
uzun uğraşlar sonucu 50 defa sorduğum kalmadı, gelmedi cevabı aldığım acenteden çıktı çamurluk ağzı >:(











valla ustamdan allah razı nerde ne var ne yok temizlemiş çürükleri felan, böyle usta bulmak zor sanırım bide 250 ytl anlaştık adamla ::) buda sanırım insanlık ölmemiş anlamına geliyor :melek:
ama arka dingili bana söktürdü tam 4 saatte söktüm  :bekleriz:

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #118 : 18 Ağustos 2008, 10:40:03 »
EEE okadarına katlanıcaksın artık.... Kaynak gören yerleri iyi izole ettirmeye bak arkadanda çünki oksijen kaynağı kullanılıyor ülkemişzde ve buda kaynak yerlerinden pas yapmasını kolaylaştırıyor karoserin o yüzden izolasyona dikkat etmeye bakın...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı saydam

  • İleti: 445
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #119 : 18 Ağustos 2008, 10:46:56 »
ne gibi malzeme, antipas işe yaramı? ziftleme yapılacak zaten tabana ve çamurluk içlerine ersan.
boya altınada antipas mı kullanalım ne yapalım daha sağlam daha dayanıklı bildiğiniz başka malzeme varmı?

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #120 : 18 Ağustos 2008, 10:58:27 »
slm baya işin içine girmişsin bellkiki :tamamdirdodik plastiklerini almakla ii etmişsin umarım uyar burda arkadaş almıştı uyum sağlamamıştı orjinali gibi.ben yerinde olsan dodikleri yukarı kaldırtır veya en az3 cm ağızda fark yapacak sekilde işlem yaptırırdım.araba kız gibi olunca jant takmak isteyeceksin bu sefer.bizim araçlarda jant için yeterince yer yok malesef.kaynak gören yerler için ustana söle mumlama yapsın en sağlıklısı odur.şasesi veya yine önemli bölgeleri kaynak gören özellikle güçlü makinelerde mutlaka mumlama yaparlar.kolay gelsin :tamamdir

Çevrimdışı saydam

  • İleti: 445
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #121 : 18 Ağustos 2008, 11:25:29 »
sağol cem, mumlamanın maliyeti nedir peki aşağı yukarı?

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #122 : 18 Ağustos 2008, 12:07:43 »
inan sıcaktan dışarı çıkamıyorum izinliyim bu gün aslında ve agzos boğaz contasını değişmem lazım gecen konuşmuştuk senlede...olurda çıkar gidersem sanayiye sedat abime sorarım bi fikir alırım..

Çevrimdışı saydam

  • İleti: 445
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #123 : 25 Ağustos 2008, 11:27:50 »
sonunda araba birini hastenelik etmeyi başardı, tabi kaportacının işini boyacı yaparsa öyle olur.
kaportacım arka dingil bağlantı yerlerinin civatalarını değiştirdi kaynatırkende birkaç milim eyik kaynatmış bende dün dingili takmaya gitmiştim sanayiye baktım oturmuyor sağolsun yusuf abi geldi, levyeyle cekiç getir bi tane dedi yattı arabanın altına. bende en büyük en sağlam çekici getirdim   ::) başladı vurmaya nasıl vuruyosa koca cekicin sapı kırıldı kafasına düştü.  sessiz bi şekilde ahhh sesi geldi ufff kafam gitti dedi, tabi o arada benim içim cız etti tabi. ne yapacağıma şaşırdım koca cekiç adamın kafasına düştü, bişey yok felan dedi, iyi dedim. bu sabah aradım hastanedeymiş :-[ ezilme varmış kafasında allahtan daha ciddi bişey olmadı yoksa kahrolurdum. şimdi dükkana gelmiş çok şükür benim arabanın macununu çekiyormuş :)

Mutlu son araba yere indi sonunda.

« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2008, 11:29:46 Gönderen: saydam »

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #124 : 25 Ağustos 2008, 15:38:43 »
o kadar olacak kendi hatası sonuçta ama ii bişey olmamıs abi  ::) ??? ;D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı golf-line2

  • İleti: 2189
  • golf GTD
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim mk 1 im
« Yanıtla #125 : 25 Ağustos 2008, 15:47:51 »
sanat giriyo sanat  :D