Maşallah,yaşıtlarına nazaran iyi durumda,bide emektar demişsin 20-30 yıllık kamyon muamelesi yaptın gencecik Doblo'ya.Güle güle kazasız kullanın.
Tesekkur ederim Oktay abi sagolasin
Emektar dememin bir suru sebebi var abi onun icin oyle soyledim.Bir kacini sayayim.Arac 2.5 yillik ve 115 bin km de yani aylik ortalama 3800 km yol yapiyor.Aracin istihap haddi her ne kadar 500 kg civarinda olsa da peder bey araca 750 kg ve aracin on iki koltugunda oturan kisilerin de 150 kg oldugunu hesaplarsak 900 kg yuk atiyor.Yani nerdeyse 2 kati.Buna ragmen rampalarda kesilmiyor, bu yuk bana fazla beni cok yoruyorsun demiyor
Tabi bunun yaninda bakimlari da gec yapiliyor hatta bazi bakimlari hic yapilmiyor
Ornegin 90 bin km de degismesi gereken triger kayisi ve diger kayislari daha 3 gun once yani 114600 km de degisti
Araci bu kadar yormamiza ragmen bakimi cok iyi yapilmamasina ragmen cok sukur tas gibi masallah bir kere olsun ariza yapmadi.Allah nazarlardan korusun.Onun icin ticari anlamda kullanilacaksa dobloyu tek gecerim diye bosuna soylemiyorum
Ama konfor dersen vasat derim.Arka makaslardan dolayi aracin arkasinda oturanlar icin her zaman siyah poset tasiyorum ne olur ne olmaz diye
Koltuklari rahatlik acisindan cok kotu.Bel destegi sifir diyebilirim.Yukseklik ayari yok.Arka koltuklarda sanki koltuk degil minder gibi inceceik ve sirtligi da dik duruyor.Tabi bunun yaninda on koltuklara gore daha yuksekte tasarlandigi icin arkada seyahat edenler icin hic guvenli degil.
Tam bir ticari canavar fakat binek icin kullanilacaksa uzak durulmasi gereken araclardan birisidir emektar doblomuz