Selamlar,
Bende golf4,2002,benzinli,düz vites var.Aynı sorunu çok az farklılıkla ben de yaşıyorum şu anda.
Aslında 1,5 sene önce filandı galiba ilk karşılaştığımda.Trafik ışığında durduğumda farketmiştim.
Arabanın devri 1000-1500 arasında gidip geliyordu.Çok sık yapmıyordu.Serviste boğaz kelebeği temizlendi bir süre
düzeldi 2-3 ay sonra tekrar başladı.Bu sefer bobin çatlamış dediler bir bobin değiştirdiler.Yine 2-3 ay idare etti.
1 ay önce lpg taktırdım.(Lovato marka).Sorun Lpg den sonra biraz daha belirginleşti.
Şöyle ki; İlk çalıştırmada motor devri 1100 oluyor,
Giderken arabayı boşa alıp hızı 40km nin altına düşürünce devir 1100-1500 arasında gidip geliyor.
Çok nadir de olsa stop ediyor veya çalışırken gaza basınca motor tepki vermiyor.(Bu olay benzinde kullanırken de oluyor.)
Tekrar kelebek temizliği, egr borusu temizliği,emiş park sensörü(umarım doğru hatırlıyorumdur) temizliği yapıldı.
Ancak hala çözülmedi.
Geçen hafta triger kayışı değişirken tekrar hatırlattım servise motoru indirmişken bir bakın diye,
kesin emin olmamakla birlikte emme manifoldunda çatlak olduğunu söylediler.Umarım yanlış tahmindir.
Çünkü orjinali 900ytl civarında bu nesnenin
.Zaten triger kayışı, baskı balata, bakım derken 1300ytl bayıldım geçen hafta.
Manifold u silikonladır ama nafile.Şimdi çıkma manifold bekliyoruz denemek için
Ell bilgisayarları ile bağlandıklarında arabaya şu hatayı veriyor : 17961 P1553 035.
Açıklaması :'yükseklik göstergesi emme manifold basıncı uygun olmayan orantıda'
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler
tunal-Ankara