arkadaşlar direksiyon ponpası,şarj dinamosu,devir daim (su pompası),varsa klimanın kopresörü hareketini kayış aracılığı ile krank milinden alır bu kayış koptuğunda araç şarjı keser,klima soğutmaz,hararet çıkar,ve direksiyon powerı hareket alamayacağından direksiyon 50NC direksiyonu gibi olur.
bu arada o resimdeki yer okun ucu siyah kapağın içindeki TRİGER kayışıdır.vantilatör kayışı resmin bu açısından gözükmez birazdaha aşğıda kalıyor.
bide kısa bir anımı anlatayım.zamanın behrinde 90 model serçem vardı bigün uzun yolda V kayışım koptu arbada 2 kişydik çoraplarımızı birbirine düğümleyip kayışın yerine taktım düşük devirde hararet yapmadan en yakın benzinliğe girdim allahtan parçası peynir ekmek gibiydide buldum kayışı taktım yola devam
ama bu günümüz araçlarında bu işlemi yapmak imkansız akınızdan bile geçirmeyin