Uc asagi bes yukari yapilacak islemler diyer arabalardada ayni olacaktir. Resimdeki araba 98.5 Audi A4 1.8T.
Oncelikler coil'leri yerinden sokuyoruz. Bazi arabalrda coil buji ustunde degil o zaman sadece buji kablolarini cikarmaniz yetecektir. Ben bujileri cikarmadim cunku olurda icine yabanci bir madde dusmesin diye.
Sonra kapagi tutan butun vidalari sokuyoruz. 9+1. 9 tane vida kapakta 1 tanesinide baska bir boruyu tutuyor ama kapaga vidalamislar.
Kapagi soktukten sonra goreceginiz manzara asagi yukari bu olacak
Buda kapagin ici, ne kadar pis oldugunu siz tahmin edin artik.
Kapagi bir dis fircasi ve iyi bir motor temizliyicisi ile temizledim. Cok ugrasmadim ama eskisine nazaran baya temiz oldu o birikmis kurumus yag birikintileri nerdeyse kalmadi.
Kapagin icinin iyice kurudugundan emin olduktan sonra islemi tersine uyguluyarak yapagi geri takiyoruz. Bir noktaya dikkat etmekte yarar var. Hazir sokmusken kapagi size tavsiyem buji ve kapan gasketinide yani contalarida yenileyin sonra yag akitla problemi ile karsilasmamak icin.
Ugrasacaklara simdiden kolay gelsin