o da kaput altı sıcaklğını etkiliyordurda bi dolu poloda var yurtdışında..
karter havalandırma borusu baya bi kıvrılmış dün düzelttim ondandır inşallah yağların 5-6bin km dayanması..
yağ pompasının süzgeçine baktıkda oda temiz..
gerçi bendeki göstergelerde auto gauge dandirik bişey..
havalandırma borusunu düzelttikten sonra devam ederse, yağ pompasına bakıcaz artık, onuda kuru kuru sök tak uğraşması sıkıcı olur bir çift egzantirik güzel gider yanına
( ibiza cupra2 nin kendi göstergesinde )
Sıcak yol yapmış motor ile, 84-90 derece arası yağ sıcaklığı
Rölanti 1.90 - 2.00 bar
Gazda max 5.00 bar
çok ısınmamış yağda 4.5-5 bara yakın görüyorum ama sıkışık trafikde tavan yapmış bir yağ ısısı ile 3.5-4 barı geçmiyor yüksek devirlerde...