pistonun üzerindeki kurumla yağın pek bi alakası olmaz eger sekmanlarda bir problem yok ise,
Sortie senin pistonunda yağdan mı olup olmadığına birşey diyemem,
Şimdi bu magnatek yapışkanlığı sayesinde enteresan bir biçimde karter, silindir kapağı, vs.(genellikle aluminyum parcalar) uzerinde balcık gibi bi etki oluşturuyo, resimler uzerinde daha iyi anlatırım aslında, fırsat bulup ta resim cekersem...
aynı durum yağ pompası süzgeci, turbo yağ hottumunda da oluyo, o balcıklaşma nedeni ile araba yağ karterinden yağ cekemiyor ve haliyle yağ basıncı düştüğünden yağ lambası yanıyor, eger şanslı iseniz farkedip duruyosunuz, yok değilseniz, varın gerisini siz düşünün,
Acaba VW kendisi mi Magnatek tavsiye ediyo yoksa Doğuş Oto anlaşmalar dolayısıyla mı magnatek tavsiye ediyo?
Motoruna hiç Magnatek girmemiş bir Passat 1.8T 400bin km de daha maşallah kapak açıkmadı arabaya,
Magnatekle böyle bir menzil var mı?
Aslında işin özü bu anlattıklarım tamamen benim gordüklerim, nacizane tecrubem ve düşüncelerim, isteyen istediği yağı tercih eder