Gönderen Konu: Proje : MK V GTI (VWVortex) Bölüm 3  (Okunma sayısı 4233 defa)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Proje : MK V GTI (VWVortex) Bölüm 3
« : 17 Ekim 2006, 13:39:48 »
Evet Frank'ın GTI alçaldı.Ama biraz daha güce ihtiyacı var gibi duruyordu.Programlanmış bir ECU 2.0T motoru sevdi.

Joslin ve ben programlama için başarılı bir geçmişi olan şirketi seçtik.Araştırmalarımız sonucu GIAC'ın bize birinci sınıf kalite ve müşteri memnuniyeti sağlıyacağına karar verdik.Söylemek gereksiz ama ben ilk önce alacağımız torku düşünüyordum.

Ecu'nun programlanması sadece yarım saat sürmüştü.Aracın yeni halini kullandıktan sonra benim yüzümü uzunca bir süre sırıtma aldı.




Pwer curve- red=stock, blue=GIAC
Some intersting notes about the runs shown above: At 2250 rpm, X+ makes an additional 12 lb-ft of torque, 16 more at 2500 rpm, 53 more at 3000 rpm, and 59 more at 3250! Horsepwoer increases by 44 whp at 3600 rpm, 35 whp at 4600 rpm, and 15-20 whp from 4800-6500 rpm
Ben seçimimden çok memnun olmuştum.


Torque curve- red=stock, blue=GIAC

Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Logged

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Proje : MK V GTI (VWVortex) Bölüm 3
« Yanıtla #1 : 18 Ekim 2006, 16:45:21 »
güzel değerler...