Gönderen Konu: torkdan mı kol eger yoksa ayrsızlık devr kesme vb.den mi?  (Okunma sayısı 2788 defa)

Çevrimdışı izo

  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
benim aracımdan gecen hafta dizel gibi ses gelmeye basladı..sokunce gorduk ki piston kolunu egmiş..
aracım megane 1.6 16v turbo uygulamsından sonra +210hp +310 nm oldu..
4 aydır sorunsuz kullanıordum ancak son bir aydır hep ayarsızdı araba, ya zengin ya fakir...vurdururak cok calıstırdım, ve en son gece deli gibi yorduktan sonra 180 de kesiciye girdim...
bunların kolun egilmesinde etken oldugunu dusunuorm..
acaba simdi orj kolları taksam hemen egilir mi?
torkdan mı eğiyor kolları?

Logged

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: torkdan mı kol eger yoksa ayrsızlık devr kesme vb.den mi?
« Yanıtla #1 : 24 Haziran 2008, 09:51:36 »
ey renosuyla type-r ve impezacıları üzen genç:) hala orjinal kol diyorsun
sen, makinenin içine biraz harcamalısın. şu haliyle bile deli yürüyor fakat,
hem pompa hemde dayanıklı piston kol ıvır zıvırla çok daha uzun ömürlü olacaktır.
 

Çevrimdışı Suti

  • İleti: 249
  • VW Tech
    • Profili Görüntüle
Ynt: torkdan mı kol eger yoksa ayrsızlık devr kesme vb.den mi?
« Yanıtla #2 : 24 Haziran 2008, 22:14:24 »
standart kollara standart kol saplamalarıyla basınc,

güzel ve cesaretli bir fikir ama bir yere kadar.

arabadaki işletim sistemi nedir? yanlızca benzin ayarıyla alakalı deil biliyosun, ateşleme zamanıylada kola zarar verirsin

Çevrimdışı izo

  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: torkdan mı kol eger yoksa ayrsızlık devr kesme vb.den mi?
« Yanıtla #3 : 26 Haziran 2008, 21:49:01 »
e manage blue box var, daha kalın br kol uydurduk bklm, sekmanları ve yatakları da deistrdik....
tabi en iyisi forged kol ama fiatları 800 dollarlarda:(