İşte ben buna katılmıyorum.Yüksek süratlerde yol sesini acayip bir şekilde içine alıyor Caddy.
Orjinal de caddy lerde ses izalasyonu yok.Ozellikle surgulu kapilardan baslayip aracin bagajina kadar her taraf sac.Uzerinde bir kaplama yok.Kaplama olan yerlerde sunta.Icine su aldigi zaman her tarafi sisiyor.Ya da nemli ortamlarda curume yapabiliyor.
Genelde caddy aracini binek olarak alan kisiler aracin ic kismini bastan asagiya izalasyon yaptiriyor.Bunun icin farkli materyaller kullaniliyor.Ornegin orjinaldeki gibi plastik kaplama yaptiranlarda var hali kaplamasi yaptiranlarda var.Yuksek suratlerde ses en cok bagajdan geliyor ve bagajin ici de komple sac oldugu icin lastiklerin ugultusu oldugu gibi iceri giriyor.Bu cogu ticaride bu sekilde.Tabi orjinalde izalasyonu olmayan ticarilerden bahsediyorum.
Simdi yeni ticarilerde artik sac cok gorunmuyor, nerdeyse hic gorunmuyor.Her tarafinda kaplamavar.Bakiniz combo-yeni kango ve partnerde durum bu sekilde.Tabi bu araclarla caddy arasinda yuksek hizlarda seyehat ederken gurultu konusunda hissedilir bir fark olacaktir.