Gönderen Konu: Bu vosu görürseniz uzak durun :)  (Okunma sayısı 47296 defa)

Çevrimdışı kafeRS

  • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #14 : 19 Temmuz 2008, 12:22:17 »
Vosun ist-look la vs uzaktan yakından alakası yok.

Vos 71 tam standart fakat fabrika çıkışı otomatik şanzımanlı (automatic) model,ama şu an manual şanzıman.Standart kasalar normalde dingillidir fakat resimdeki görüldüğü gibi mafsallı çünkü otomatikten çevirme.

Gelelim modifiyesine;

Şanzımanı standart 1300 :)
Short shifter vs yok :)

Motoru ise 2.2 porsche fln değil. 2.0 buslarda kullanılan 2.0 litrelik type4 motor.Üzerine çift dellorto, dog house davlumbaz ve porsche fan uygulaması yapıldı.Tabi bunlarla beraber daha bir çok işlem yapıldı.Her sakallıyı dedemiz, her porsche fanlıyı porsche makinası sanmıyalım. ;)

Aracın sahibi olan Ahmet abi bu işin profosörüdür. Bu arada jantları orjinal fln değil, fuchs.Araç şu an standart 1300cc, bu motor üserinden söküldü.Orjinallik olarak emsalsiz bi araç...



« Son Düzenleme: 29 Ocak 2011, 00:06:57 Gönderen: ozgurozdemirr »
http://farm8.staticflickr.com/7175/6421471177_d6c7403e0a_o.jpg

(o\_!_/o) 79 T2 campeR • 75 kafeRS (o\_!_/o)

Logged

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #15 : 19 Temmuz 2008, 12:47:12 »
bilgiler için teşekkurler ozgur. :tamamdir
poşe motorlu camper sendemi hala yoksa sattınmı
t3 caravan da vardı yanılmıyorsam.
nedir garage durumu  ;)
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı kafeRS

  • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #16 : 19 Temmuz 2008, 13:00:18 »
T3'e yol verdik, kurtulduk.. :)

Son durum bu;


http://farm8.staticflickr.com/7175/6421471177_d6c7403e0a_o.jpg

(o\_!_/o) 79 T2 campeR • 75 kafeRS (o\_!_/o)

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #17 : 19 Temmuz 2008, 13:09:44 »
durum güzelde  ;)
t3 leri severim nasıl istediğiniz gibi olmadımı.
veya t1  t2 dahamı farklı alışkanlık hesabı
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı kafeRS

  • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #18 : 19 Temmuz 2008, 13:22:59 »
Çok hantal.. 1.9 tdi lazım yürütmek için, fuzuli masraf.. Biz iiyis böle :)
http://farm8.staticflickr.com/7175/6421471177_d6c7403e0a_o.jpg

(o\_!_/o) 79 T2 campeR • 75 kafeRS (o\_!_/o)

Çevrimdışı Frequency

  • İleti: 585
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Skoda Fabia HTP
  • Şehir: Ankara
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #19 : 22 Temmuz 2008, 15:24:46 »
Ankara'da geçenlerde yapılan drag yarışlarında da böyle bir hörbi vardı, tozu dumana kattı.
D Ü N Y A L I L A R D A N  TİSKİNİYORUM  (g.o.r.a)

Çevrimdışı beetle65

  • İleti: 54
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #20 : 06 Kasım 2008, 16:49:54 »
Aracın sahibinin Ahmet olduğu ve Sarıyer de oturduğu kesin doğrudur  :tamamdir
Volkswagen meraklısı bir arkadaşımdır.
Sever,bilir,elinden gelir,uygular
Arabası da gerçekten çok orjinaldir. (Kupa ve mekanik anlamda)
HAYATTA HİÇ BİR ŞEY SAĞLIĞINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİLDİR.LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #21 : 18 Kasım 2008, 09:31:46 »
yeri burası değil belki ama soralım.
çift weberi sadece 2,0 lt bus ve poshe motorlarınamı uygulayabiliyoruz.

1,3 ve 1,6 vos motorlarınada uygulanabilirmi.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı kafeRS

  • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #22 : 26 Aralık 2008, 22:14:04 »
1.6 ya uygulanmış hali İstanbulda mevcut. 1.3 e aşırı gereksiz olur, çünkü 1.6 da bile kalkışta aşırı yüklenirsen boğma yapabilior. En yüksek randımanı 1.8 ve 2.0 larda veriyor çünkü hacim büyük.. :)
http://farm8.staticflickr.com/7175/6421471177_d6c7403e0a_o.jpg

(o\_!_/o) 79 T2 campeR • 75 kafeRS (o\_!_/o)

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #23 : 28 Aralık 2008, 13:53:25 »
1.6 ya uygulanmış hali İstanbulda mevcut. 1.3 e aşırı gereksiz olur, çünkü 1.6 da bile kalkışta aşırı yüklenirsen boğma yapabilior. En yüksek randımanı 1.8 ve 2.0 larda veriyor çünkü hacim büyük.. :)

sağol özgür
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı kafeRS

  • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #24 : 30 Aralık 2008, 22:42:02 »
Sende saol.. :)
http://farm8.staticflickr.com/7175/6421471177_d6c7403e0a_o.jpg

(o\_!_/o) 79 T2 campeR • 75 kafeRS (o\_!_/o)

Çevrimdışı PassatMk2m

  • İleti: 303
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #25 : 27 Ocak 2011, 18:29:43 »
yeri burası değil belki ama soralım.
çift weberi sadece 2,0 lt bus ve poshe motorlarınamı uygulayabiliyoruz.

1,3 ve 1,6 vos motorlarınada uygulanabilirmi.

Açıklayıcı bir bilgi olmasını umuyorum anlatacaklarımın inşaalah yararı olması dileğiyle sözlerime başlıyorum. Çift weber uygulamasını sadece porsche ve 2.0 bus motoru haricinde standart vos motorlarına 1.3 1.6 cc lere uygulayabilirsin fakat bu uygulamanın zaten yapılma amacı makinanın performansını arttırmak ve bir nevi makinaya serilik ve hız kazandırmaktır . bunun içinde standart 1.3 1.6 motorlara direk olarak uygulanması pek yarar sağlamıyacaktır. Sebebine gelirsek orjinal bir 1.6 vosvos motoru 85.5mm pistona ve buna uygun gömlek ve diğer ekipmanlara sahiptir.(krank mili , silindir kapakları vs) siz bu motora direk olarak çift weber kaçlık olduğu önemli değil uygularsanız motora vereceğiniz hava yakıt karışım oranını değiştireceksiniz. orjinal karbüratörüyle verimli olarak yaktığı yakıtı siz motora fazla hava vererek yakmamasına sebebiyet vereceksiniz. çünkü pistonlarınız bu hava oranı ile başa çıkacak boyutta değildir. yani alacağınız güçten çok yakıt ve performansı kıyaslarsak sınıfta kalacak bir uygulama olacak. Ama gerekli ekipmanlarla piston gömlek takımı kapaklar krank mili dereceli ekzantirik kullanarak motoru büyütme yoluna giderseniz uygulayacağınız weber sistemi de daha mantıklı olacak ve sizide tatmin edecektir. Tabiki bu tür uygulamalar ülkemizde nadir olarak yapılmaktadır  , yurt dışından getirme vs masraflarıda çoktur. Açıklayıcı olduysam ne mutlu.

Çevrimdışı koyunlu

  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #26 : 27 Ocak 2011, 23:35:17 »
fren tertibatı nasıl acaba o suratta  ::)

Çevrimdışı kafeRS

  • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu vosu görürseniz uzak durun :)
« Yanıtla #27 : 28 Ocak 2011, 22:32:27 »


Açıklayıcı bir bilgi olmasını umuyorum anlatacaklarımın inşaalah yararı olması dileğiyle sözlerime başlıyorum. Çift weber uygulamasını sadece porsche ve 2.0 bus motoru haricinde standart vos motorlarına 1.3 1.6 cc lere uygulayabilirsin fakat bu uygulamanın zaten yapılma amacı makinanın performansını arttırmak ve bir nevi makinaya serilik ve hız kazandırmaktır . bunun içinde standart 1.3 1.6 motorlara direk olarak uygulanması pek yarar sağlamıyacaktır. Sebebine gelirsek orjinal bir 1.6 vosvos motoru 85.5mm pistona ve buna uygun gömlek ve diğer ekipmanlara sahiptir.(krank mili , silindir kapakları vs) siz bu motora direk olarak çift weber kaçlık olduğu önemli değil uygularsanız motora vereceğiniz hava yakıt karışım oranını değiştireceksiniz. orjinal karbüratörüyle verimli olarak yaktığı yakıtı siz motora fazla hava vererek yakmamasına sebebiyet vereceksiniz. çünkü pistonlarınız bu hava oranı ile başa çıkacak boyutta değildir. yani alacağınız güçten çok yakıt ve performansı kıyaslarsak sınıfta kalacak bir uygulama olacak. Ama gerekli ekipmanlarla piston gömlek takımı kapaklar krank mili dereceli ekzantirik kullanarak motoru büyütme yoluna giderseniz uygulayacağınız weber sistemi de daha mantıklı olacak ve sizide tatmin edecektir. Tabiki bu tür uygulamalar ülkemizde nadir olarak yapılmaktadır  , yurt dışından getirme vs masraflarıda çoktur. Açıklayıcı olduysam ne mutlu.



O nadir uygulamalardan birine sahibim. 1.6 stok hacim + headers + dual dellorto 40 drla..   Sınıfta flnde kalmadık çok şükür. :)

Bu işlerde en önce dikkat edilecek husus, kulaktan duyduğumuza değil yaşayıp gördüğümüze inanmak.  Çünkü sınıfta kalır dediğiniz 1.6 stok makineye çift carb uygulaması 10-15 hp arası güç artışı sağlamakta. Buda stok hali 55 hp olan makinede ciddi bi oran.  Aircooled makinelere uygulanabilen weber 40idf yada dellorto drla serisi carblar enjeksiyon sisteminden önce üretilmiş son ve en gelişmiş carblar. En önemlisi her pistona eşit ve verimli karışım verebiliyorsunuz. Dolayısıyla verimsizlik gibi bi durum söz konusu değil. Burdaki en büyük püf nokta haciminize uygun venturi-main jet ve emilsiyon tube ölçülerini seçebilmeniz!!





http://farm8.staticflickr.com/7175/6421471177_d6c7403e0a_o.jpg

(o\_!_/o) 79 T2 campeR • 75 kafeRS (o\_!_/o)