Gönderen Konu: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer  (Okunma sayısı 15092 defa)

Çevrimdışı kemalokur

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #14 : 05 Ağustos 2008, 20:38:00 »
motor beyni ile alakası varmı? siz nasıl çözdünüz problemi.

Logged

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #15 : 05 Ağustos 2008, 20:40:56 »
bendeki sıkıntı cold start indicatora gelen sinyalle ilgiliydi
sinyali manuel olarak bir butonla gönderiyorum ilk çalıştırma öncesi.
oda sadece kışın ihtiyaç duyulan birşey:)

Çevrimdışı kemalokur

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #16 : 05 Ağustos 2008, 20:46:28 »
o sinyal beyinden çıkan siyah kablo ve direk 12v ile mi besleniyor?

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #17 : 05 Ağustos 2008, 20:49:12 »
bağlantıyı ustam yaptı, bilemem siyahmıdır beyinden mi çıkıyordur :)

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #18 : 05 Ağustos 2008, 21:42:11 »
amcacım soğukken devir yerlerde. hatırlarsan bendede vardı bööle bi rahatsızlık.
regülatörün yanında jigle tertibatından da kaynaklanabilir. motor normal ısısına ulaşınca düzensizlik bitiyor
ama bu sefer yüksek rölanti varmış:)
amcacım araç karbüratörlü imiş zaten.k jettır diyerek yazdıydım. service manuale bakmam lazım.o motorlarda sistem nasıl tam emin değilim.
dediğin gibi jigle tertibatıntanda olabilir.
doktora bır görünecek araç  :tamamdir
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #19 : 05 Ağustos 2008, 21:52:50 »
arkadaşla konuştum amca, TAS motor kodu.
karb. ama beyinden sinyal gidiyomuş. değişik bi sistem.
izmirde göstereck bir yer arıyor şu an. işinin ehli usta bilen bi el atsın kardeşin arabaya:)

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #20 : 05 Ağustos 2008, 22:22:20 »
http://www.vwtr.net/forum/vw-yetkili-ozel-servisleri-ve-digerleri/izmir-vw-servisleri-t2570.0.html

şöyle bir başlık var.

birde tas motor kodumu yanlışlık olmasın.bulamadımda.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #21 : 05 Ağustos 2008, 22:27:56 »
ruhsattan bakıldı ama bende bulamadım :)

Çevrimdışı kemalokur

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #22 : 05 Ağustos 2008, 22:50:31 »
mete abi bende bulamadım alman sitesinde acaba bir yanlışlık mı var.

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #23 : 05 Ağustos 2008, 23:07:52 »
buyuk ihtimal yanlış.
haynes service manual e baktım.
eğer karb solex 34 ise hem soğuk çalışma hemde egr sıcaklık control valfi varmış.
bunlardan veya jigle sistemindendir.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı kemalokur

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #24 : 06 Ağustos 2008, 22:51:33 »
bugün izmirde birçok vw ustasına ve bosch servisine gittim aracın karburatör sitemine bosch servisinde ekotronic dediler bilmiyorum ne kadar doğru,birde karburatörün soketli 8-9 pinli bir kablosu var o neye yarar bilen varmı izmirde bunu kime sormam lazım,jiklede otomatik ve kablosu beyne bağlı.Çok eski bir vw ustasıda arabayı uzun zamandır tüpte kullanmışsın valf kapakları kurumaktan zor açılıp kapanıyo olabilr dediler sizce doğru mu sizin başınıza böyle birşey geldi mi? motor ve karburatör fotolarını da koyacağım acaba benim motora benzeyen varmı?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #25 : 08 Ağustos 2008, 11:39:27 »
Sen bi çek bakalım... Aynı durum şimdi bizim burdaki mk2 GTI dada var ama o k-jetronik li olayı bulmaya çalışıyoruz ondada...

 Ben otomatik motorları bi gözden geçirim senin için.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı kemalokur

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #26 : 08 Ağustos 2008, 20:49:45 »

Çevrimdışı kemalokur

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1989 Golf 2 sahibiyim.Rölanti devri yüksek,nasıl düşer
« Yanıtla #27 : 08 Ağustos 2008, 20:58:15 »
resimleri çektim 1nci resimde kırmızı halka içine aldığım soket ne soketi bilen var mı?Bir ustada hararet sensörlerinden olabilir dedi beyin motor sıcaklığını doğru algılamıyormuş.Benim karburatör sistemini bilen varmı? motor ve karburatör ayarları nasıl yapılır? :-\