Merhaba arkadaşlar,henüz üye oldum...
Biraz önce bir arkadaş 15 aylık golf v gt ile ilgili olarak
şanzıman ve kavrama organları ile ilgili sorunlarından
bahsetmişti ama aynı mesajı üye olduktan sonra bulamadım.
O nedenle bu konuyla ilgili bilgilendirmeler bekliyorum.
Aynı arkadaş honda ve golf karşılaştırması da yapmıştı
2007 Honda civic 5 kapı 140 hp aracımla
2 yılda 93000 km yaptım,(i shift otomatik)iki defa baskı balata değiştirdim cepten,garantiye
girmiyormuş.
kısa aralıklarda sağ sis farı kırıldı (taş çarpması dendi) 2 defa garanti dışı,
bir far ampulu henüz 3 aylıkken o bile garantiye sokulmadı.
onca sert süspansiyona rağmen yavaş virajlarda hafif ticari
araçlardan daha iyi değildi.
Otomatik kullanmak neredeyse imkansızdı,zira çok geç kalıyordu,
2. viteste müthiş derecede kaçırmalar oluyordu otomatik kullanımlarda,
her 5000km de kavrama ayarına gidiyordum,
ben de hemen her zaman manuel kullandım.
Ön tampon boyası döküldü,neyse ki garantiden boyandı,
kaput şimdiye kadar kullanığım hiç bir aracımda olmadı kadar
taş izi ile doldu.
İç plastik donanım ve yürüyen aksamdan gelen sesler kesilemedi,
basit bir müzik sistemi.
İyi tarafı mı,sadece otoyol ve gösteriş arabasıydı.
Golf gt ye gelince,7000 km oldu,yol tutuşu virajda gaz kesilmez ise oldukça iyi,
hızlama ve güvenlik hissi oldukça yüksek,harika bir şanzıman ve kavrama ortaklığı
sağlanmış,direksiyon hala bana göre yumuşak,yol az hissediliyor.
Şimdilerde tedirginim,zira geçtiğimiz günlerde yağmur sonrası yola akan çamurdan
şahin geçip gitti ben uğraştım durdum,bu arada kavramada boşluk oluştu(sanıyorum),
servis takibinde,alttan gelen bir metal sesi bulunayıp,diğer araçlarda da olduğu için
sorun olmadığı söylendi(?)
Doğrusu benim keyfim kaçtı,
olmamalıydı,170 hp bir araçta her şey buna göre düşülmüş olmalı tezim
aksamaya başladı.
Teşekkürler selamlar...